Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Понад 3 млн поїздок у Київському метрополітені оплачено картками Mastercard

 Щодня у столичній підземці на турнікетах безконтактно оплачується 18,5 тис. поїздок

Пасажири Київського метрополітену оплатили вже 3,2 млн поїздок безконтактними картками та пристроями з моменту запуску технології безконтактної оплати Mastercard у столичній підземці в червні 2015 року. Приймання безконтактних платіжних карток до оплати забезпечує Ощадбанк.

Популярність нової технології серед киян та гостей міста зростає дедалі швидше. За даними Ощадбанку, перший рекорд в 1 млн безконтактних оплат у метрополітені зафіксували у березні поточного року – і лише за півроку після цього кількість поїздок, оплачених за допомогою банківської картки на турнікетах, що обладнані терміналами Ощадбанку, зросла втричі. Щодня у столичному метро кияни та гості міста оплачують 18,5 тис. поїздок за допомогою безконтактних карток і пристроїв Mastercard. Завдяки швидкості технології безконтактної оплати, на сьогодні пасажири зекономили понад 60 тис. годин без необхідності стояти в чергах.

«Безконтактна оплата банківською карткою у громадському транспорті – яскравий приклад того, як платіжні технології можуть робити місто «розумним» і відкритим. У Mastercard ми продовжуємо розвивати концепцію smart city в Україні, впроваджуючи технологічні рішення для оплат у транспортній інфраструктурі. Після флагманського проекту зі столичним метрополітеном ми зробили доступними безконтактні оплати і в інших видах транспорту, а, крім того – для автомобілістів, встановивши безконтактні паркомати в Києві та Львові», – зазначила Віра Платонова, генеральний директор представництва Mastercard Europe в Україні, Молдові, Грузії, Туркменістані, Таджикистані, Киргизстані та Узбекистані.

«Зручна та швидка поїздка – пріоритет роботи нашого підприємства. Київська підземка стала п’ятою у світі з такою можливістю оплати. Проект було впроваджено без коштів бюджету та метрополітену, і ми вдячні партнерам за реалізацію smart-рішень для наших пасажирів», – підкреслив Віктор Брагінський, начальник КП «Київський метрополітен».
«Ощадбанк бере активну участь у популяризації культури безготівкових розрахунків в Україні. Розуміючи, що просування ідеї безготівкового майбутнього неможливе без розвитку платіжної інфраструктури, ми ініціюємо впровадження інновацій у різних сферах, зокрема в транспортній. Першим таким революційним проектом стала реалізація безконтактної оплати проїзду в метро. Потім його було здійснено у фунікулері, швидкісному трамваї та перших паркоматах у Києві. Ключова ідея – люди мають відчути, що безготівкові розрахунки є не лише зручними, а й повсюдно доступними. Тож працюємо далі», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Технологія безконтактної оплати проїзду у столичній підземці була запущена минулого року спільними зусиллями компанії Masterсard, Ощадбанку, Київського метрополітену та за технічної підтримки АТ «Банкомзв’язок» і консорціуму «Астек».
Сьогодні безконтактно розрахуватися банківською карткою чи пристроєм Mastercard також можна у київському фунікулері, на всіх станціях Борщагівської лінії швидкісного трамваю у столиці, в паркоматах у Львові та Києві (встановлені на території Національного комплексу «Експоцентр України» та терміналу D аеропорту «Бориспіль»), а також – у понад 88 тис. терміналів у торгових точках по всій території України та у вендингових автоматах в Києві. Крім того, у Львові цього року був представлений перший в Україні безконтактний банкомат, завдяки якому гроші можна зняти у найбільш безпечний спосіб – безконтактно.

Середня оцінка: 1.9 (13 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»