Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

На прийом жетонів працюватиме менше турнікетів

Київський метрополітен продовжує реалізацію програми переходу на електронний квиток. Наразі за статистикою більше 51% пасажирів уже користуються картками для оплати проїзду.

Кияни та гості столиці оцінили економію часу та коштів. Безконтактна картка дозволяє не стояти у черзі та сплачувати по 3,5 грн при поповненні ресурсу на 50 поїздок.

Водночас, пасажири, які купують жетони, значну їх частину забирають з собою невикористаними. У травні цей показник сягнув аж 260 тисяч жетонів, хоча зазвичай становить близько 150 тисяч жетонів на місяць.

«Це означає, що люди втрачають від 600 тисяч до мільйона гривень. Можливо, частину цих жетонів пасажири ще використають, однак, як правило, люди «затарюються», гублять, а потім знову приходять купувати. Бо хтось дає побавитись дітям, а потім не знаходить, хтось привозить і дарує як сувенір», - пояснює радник начальника метрополітену Наталка Макогон.

Оскільки пасажири активно переходять на безконтактні картки для оплати проїзду, а кількість жетонів в обігу зменшується, найближчим часом столичний метрополітен зменшить кількість автоматичних пропускних пунктів для проходу за жетоном. Це дозволить якісніше перерозподілити пасажиропотоки та мінімізувати черги у «пікові» години.

Нагадуємо, що придбати та поповнити безконтактну картку метрополітену можна у будь-якій касі. Після використання поїздок, картку можна здати до каси та повернути залогову вартість.

Також у столичній підземці пасажири можуть розрахуватися банківськими безконтактними картками з системою MasterCard PayPass. Такою послугою пасажири уже скористалися більше трьох мільйонів разів.

Середня оцінка: 1.6 (49 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»