Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У столичному метрополітені особливу увагу приділяють соціальним стандартам та енергозбереженню – Дмитро Давтян

«Київський метрополітен» як енергозалежне підприємство повинно приділяти особливу увагу тепло- та енергозбереженню. Про це зазначив заступник голови КМДА Дмитро Давтян під час робочого візиту до електродепо «Дарниця» та Вагоноремонтного заводу.

Заступник голови КМДА Дмитро Давтян ознайомився з роботою електродепо та оглянув модернізовані вагони.

«У 2008 році столичний метрополітен розпочав заміну освітлення застарілих ламп розжарювання на енергозберігаючі. Наразі частина рухомого складу та станцій, наприклад, «Позняки» та «Оболонь», уже обладнані сучасними технологіями», – розповів начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

За його словами, у 2014 році розпочато комплексну модернізацію вагонів типу «Е» та їхніх модифікацій з упровадженням тягового асинхронного приводу. Наразі коштом Кіотського протоколу модернізовано 135 вагонів, які після оновлення економлять до 40% електроенергії. Ведуться перемовини щодо осучаснення ще 120 вагонів.

Також під час робочого візиту Дмитро Давтян познайомився з роботою вагоноремонтного заводу, основне з завдань якого – ремонт рухомого складу метрополітену.

«Вагоноремонтний завод метрополітену – підприємство, яке має матеріально-технічну базу для ремонту та підтримки у належному стані рухомого складу підземки. Завод може виконувати ремонт близько 200 вагонів на рік, що складає орієнтовно 25% усього інвентарного парку київського метрополітену. Для якісного виконання робіт та функціонування підприємства керівництво метрополітену працює над поліпшенням соціальних стандартів та умов праці колективу. Також проводяться заходи із зовнішнього утеплення виробничих приміщень і заміни вікон на енергозберігаючі. А це, переконаний, дозволить економити енергоресурси», – зауважив заступник голови КМДА Дмитро Давтян

Також він зазначив, що для якісної роботи метрополітен потребує оновлення рухомого складу. Найближчими роками необхідно закупити щонайменше 60 вагонів. Наразі місто займається залученням фінансування від Європейського інвестиційного банку на громадський електротранспорт, у тому числі вагони метро.

Середня оцінка: 2.3 (6 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»