Вт, 13/11/2018 - 11:04
Столична підземка у партнерстві з Укрсиббанком запустила в роботу банківські термінали у касах станцій. Тепер пасажири зможуть придбати та поповнити картку метро або проїзний квиток без використання готівки.
Період технічного налаштування триватиме з 13 до 24 листопада, після чого проект перейде в режим повноцінного функціонування.
Варто додати, що оскільки жетон виводиться з обігу, через термінали цей засіб оплати не реалізовуватиметься. Також допрацьовується функція запису MetroPass. Наразі вона доступна на станції “Кловська”.
«Розширення можливостей зручної оплати проїзду разом з надійними партнерами – важливий напрямок розвитку якості послуги для нашого пасажира. Нагадаю, що Київський метрополітен став п'ятим у світі, де можна розрахуватися банківською карткою безпосередньо на турнікеті. За час проекту уже опрацьовано 40 мільйонів платежів», – повідомив керівник столичної підземки Віктор Брагінський.
«Київський метрополітен – це головна магістраль столиці. Щодня мешканці Києва, гості міста та туристи швидко та зручно досягають своєї мети – добираються до місця призначення. UKRSIBBANK як банк позитивних змін радий допомогти зробити поїздку в метро ще більш успішною та простою. Адже оплата банківською карткою – це завжди швидко, зручно та безпечно», - зазначила Яніна Ольховська, начальник Служби бренду та комунікацій UKRSIBBANK BNP Paribas Group.
Нагадаємо, що Київським метрополітеном щодня користується 1,5 мільйона пасажирів. За об’ємом перевезень він входить у топ-25 світових підземок.