Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен. Основне: 20 - 27 червня

Минулого тижня Київським метрополітеном скористалося 3,2 мільйона пасажирів. Майже 820 тисяч із загальної кількості - за документами пільгового проїзду.

Зазначимо, що сплатити за поїзд можна:
Транспортною карткою;
Qr-квитком;
Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
Безконтактною банківською карткою:
Мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у між пік – 8-10 хвилин. Детальний графік руху поїздів та режим роботи станцій за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/103

Також за минулий тиждень фахівці підприємства проводили необхідні планові роботи. Зокрема було замінено 42 шпали, 29 брусів на стрілочних переводах та 87 метрів рейок. Окрім цього, триває капітальний ремонт ескалаторів на пересадці «Золоті ворота»-«Театральна» та розпочато ремонт ескалатора на станції "Контрактова площа".

Нагадуємо, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється. Водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово.

#мчимодоперемоги

 

Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»