Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен. Основне: 27 червня - 4 липня

Минулого тижня Київським метрополітеном скористалося майже 3,3 мільйона пасажирів, 808 тисяч із загальної кількості - за документами пільгового проїзду.
Зазначимо, що сплатити за поїзд можна:

  • Транспортною карткою;
  • Qr-квитком;
  • Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
  • Безконтактною банківською карткою:
  • Мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у між пік – 8-10 хвилин. Детальний графік руху поїздів та режим роботи станцій. 

Також за минулий тиждень фахівці підприємства проводили необхідні планові роботи. Зокрема було замінено 25 шпал, 10 брусів на стрілочних переводах та 12,5 метрів рейок. Окрім цього, тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці «Золоті ворота»-«Театральна» та на станції "Контрактова площа".

Зазначимо, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється. Водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово.

Також нагадаємо, як працюють підземні станції під час комендантської години (з 23:00 до 5:00), коли лунає повітряна тривога:

  •  при вході в метрополітен, як укриття, обов’язково мати документ-посвідчення особи.
  •  прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна використовувати дзвоник біля вхідних дверей.
  •  вночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

Просимо дотримуватися правил військового стану.

#мчимодоперемоги

Середня оцінка: 3 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»