Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен. Основне: 1 - 8 серпня

Минулого тижня Київський метрополітен перевіз 3,4 мільйони пасажирів, з них 819 тисяч - за документами пільгового проїзду.
Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП ГіОЦ КМР, у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.
Для сплати проїзду можна скористатися наступними сервісами:
Транспортною карткою;

  • Qr-квитком;
  • Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
  • Безконтактною банківською карткою:
  • Мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

Наразі інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у між пік – 8-10 хвилин. Детальний графік руху поїздів та режим роботи станцій.
Минулого тижня фахівці підприємства провели необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінили 59 шпал, 15 брусів на стрілочних переводах та 35 метрів рейки. Також тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці «Золоті ворота»-«Театральна» та на станції «Контрактова площа».
Нагадаємо, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово.
Прохід на станцію у комендантську годину (з 23:00 до 5:00) під час повітряної тривоги такий:

  • при вході в метрополітен як укриття обов’язково мати документ-посвідчення особи;
  • прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
  • уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

Просимо дотримуватися правил воєнного стану.

Ще немає голосів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»