Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен. Основне: 9 - 16 січня.

Минулого тижня київський метрополітен перевіз 3,6 мільйона пасажирів, із яких 862 тисячі – пільговики. 

За цей період фахівці підприємства провели необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінили 28 шпал, 6 брусів та 75 метрів рейки. Також тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Дружби народів» та «Шулявська».

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилини, у міжпік – 8-10 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням.

У Київському метрополітені доступні наступні засоби оплати проїзду:

  • транспортна картка;

  • qr-квиток;

  • qr-код, згенерований у застосунку «Київ Цифровий»;

  • безконтактна банківська картка;

  • мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГіОЦ», у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора: (044) 366 55 55.

Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово.

Прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:

  • при вході в метрополітен як укриття обов’язково необхідно мати документ – посвідчення особи;

  • прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;

  • уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

 

Середня оцінка: 5 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»