Відкрита: 29 грудня 1984 року.
Пасажиропотік: 13,2 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення
Станція з’єднується з підземним вестибюлем тристрічковим ескалатором.
Вихід у місто: на вулиці Червоноармійську та Ернеста Тельмана до Палацу "Україна", заводу "Радар", Миколаївського костьолу.
Архітектори: Т. Целіковська, А. Крушинський, М. Альошкін.
Художники: С. Кириченко, Р. Кириченко.
Колишня назва станції ― "Червоноармійська", тож інтер’єр присвячено революційній тематиці, і в ньому використано низку дуже цікавих прийомів.
Пілони станції порівняно вузькі, їх торцеві частини вкриті іржостійкою сталлю, а бокові поверхні – рельєфною червоною смальтою, стилізованою під полум’я. У торці центрального залу – мозаїчне панно із зображенням червоноармійця із гвинтівкою. Портал ескалатору та тунельні портали на платформах також вкриті червоною смальтою.
Колійні стіни облицьовані білим мармуром, у їх центрі на дверях кабель-каналів – червоні зірки у вирубленому обрамленні з іржостійкої сталі. На одній стіні - зірка Робітничо-Селянської Червоної армії, на іншій – зірка Рядянської армії.
На цій станції одночасно із "Серпуховською" (що на 9 лінії метро у Москві) було використано експериментальну технологію освітлення на основі світловоду. Це було дійсно вражаючим прийомом, але, на жаль, ні у нас, ні у Москві, експеримент не вдався, і згодом світловод було замінено на кільцеві люстри.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
Links:
[1] http://metro.kyiv.ua/node/274
[2] http://metro.kyiv.ua/node/275
[3] http://metro.kyiv.ua/node/276
[4] http://metro.kyiv.ua/node/277
[5] http://metro.kyiv.ua/node/278
[6] http://metro.kyiv.ua/node/279
[7] http://metro.kyiv.ua/node/280
[8] http://metro.kyiv.ua/node/281
[9] http://metro.kyiv.ua/sites/default/files/images/220_.jpg
[10] http://metro.kyiv.ua/taxonomy/term/54
[11] http://metro.kyiv.ua/taxonomy/term/12