З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» (далі – постанова КМУ), якою на всій території України установлено карантин та з 17 березня 2020 року було заборонено перевезення пасажирів метрополітеном міста Києва.
З метою визначення особливостей діяльності підприємства КП «Київський метрополітен», в період карантину, було направлено заяву 24.03.2020 в Торгово-промислову палату України. Карантин, встановлений зазначеною постановою КМУ, та тривалі перерви в роботі транспорту Торгово-промисловою палатою України 13.04.2020 визнано форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили), що підтверджено відповідним сертифікатом №3100-20-0255. Станом на сьогодні не визначено механізму компенсації за невикористані пасажирами поїздки.
Крім цього, відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.03.2020 № 399 «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» з 1 квітня 2020 року підприємство не здійснює продаж безконтактних карток, а оплата проїзду пасажирами здійснюється шляхом використання носія електронного квитка.
Відповідно до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.10.2018 №1887, КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» визнано оператором автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності. Телефон «Гарячої лінії» КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (044) 366-55-55.
Нагадуємо, що з часу відновлення роботи підземки пасажири користуватимуться виключно електронним квитком. Сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:
Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.
Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати Картку киянина. Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.
Нагадуємо, що громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка. Оператором системи визначено КП “ГІОЦ”. Детально https://transport.kyivcity.gov.ua/2/ [1], “гаряча лінія” - (044) 366-55-55.
Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку https://app.kyivcity.gov.ua/start [2] Це дозволить уникнути черги до каси.
До вiдновлення роботи метрополiтену е-квиток можна купити у Т-кiосках, яких у столиці понад 300. Вони розташованi здебiльшого на зупинках громадського транспорту.
https://www.google.com/mymaps/viewer?mid=1OtxYumeSrVx3A084QO72u4cpQLaFG0ef&hl=uk [3]
Що стосується наземного громадського транспорту. У ньому також оплата здійснюватиметься за допомогою Kyiv Smart Card, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи. Проте, до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.
Нагадуємо, що кожен може заощадити, поповнюючи Kyiv Smart Card одразу на 50 поїздок. Таке поповнення дає можливість заощадити до 1,5 гривні на кожній поїздці у всіх видах громадського транспорту.
Links:
[1] https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Ftransport.kyivcity.gov.ua%2F2%2F%3Ffbclid%3DIwAR3o0znmdzS0-DZtqO-TaM0n918CUOYIXnyFuyMVMHN-_I-kacugwoEofGg&h=AT3CE-GaC7YQHHORCVU8w7x8mSJSntRa3CjVTl8x-Phk4N0EEGnEojQLShz_h9Qo5ejbpS3S2foM8kSP7nC-iDjmzAIKABZbQ_EiXoiVN2zM2TtAsSEnKegEczGPV5LuW0DjQw
[2] https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fapp.kyivcity.gov.ua%2Fstart%3Ffbclid%3DIwAR34Xa4Os1nK_GsPEd5hUb_NZSYHRr44ce_o1-llNsuJM4YIvLfrHMSwaAw&h=AT3CE-GaC7YQHHORCVU8w7x8mSJSntRa3CjVTl8x-Phk4N0EEGnEojQLShz_h9Qo5ejbpS3S2foM8kSP7nC-iDjmzAIKABZbQ_EiXoiVN2zM2TtAsSEnKegEczGPV5LuW0DjQw
[3] https://www.google.com/mymaps/viewer?mid=1OtxYumeSrVx3A084QO72u4cpQLaFG0ef&hl=uk&fbclid=IwAR0bA5HOFX3Pb23cCEmFj1Q4kMLit0q_LLL2ZVcTaiz7NXupOqS49Tyx86o