Із 23 травня в Києві в звичайному режимі розпочне працювати наземний громадський транспорт. А з 25 травня – метрополітен.
Після відновлення роботи столичного транспорту сплатити за проїзд можна буде без черг.
Пасажири підземки користуватимуться переважно електронним квитком.
Сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:
Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.
Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати картку киянина. Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.
Нагадуємо, що громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка. Оператором системи визначено КП «ГІОЦ». Детальніше: https://transport.kyivcity.gov.ua/2/ [1], «гаряча лінія» – 044 366 55 55.
Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку: https://app.kyivcity.gov.ua/start [2]. Це дасть змогу уникнути черги до каси.
До відновлення роботи метрополітену е-квиток можна купити у Т-кiосках [3], яких у столиці понад 300. Вони розташовані здебільшого на зупинках громадського транспорту.
Що стосується наземного громадського транспорту, то у ньому оплата здійснюватиметься також за допомогою KyivSmartCard і разового квитка із QR-кодом (паперового або електронного). Проте до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.
Нагадуємо, що кожен може заощадити, поповнюючи Kyiv Smart Card одразу на 50 поїздок. Таке поповнення дає можливість заощадити до 1,5 гривні на кожній поїздці у всіх видах громадського транспорту.
Links:
[1] https://transport.kyivcity.gov.ua/2/
[2] https://app.kyivcity.gov.ua/start
[3] https://www.google.com/mymaps/viewer?mid=1OtxYumeSrVx3A084QO72u4cpQLaFG0ef&hl=uk