Минулого тижня київський метрополітен перевіз 3,6 мільйона пасажирів, із яких 862 тисячі – пільговики.
За цей період фахівці підприємства провели необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінили 28 шпал, 6 брусів та 75 метрів рейки. Також тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Дружби народів» та «Шулявська».
Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилини, у міжпік – 8-10 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням [1].
У Київському метрополітені доступні наступні засоби оплати проїзду:
транспортна картка;
qr-квиток;
qr-код, згенерований у застосунку «Київ Цифровий» [2];
безконтактна банківська картка;
мобільні додатки ApplePay та Google Pay.
Нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГіОЦ», у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора: (044) 366 55 55.
Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово.
Прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:
при вході в метрополітен як укриття обов’язково необхідно мати документ – посвідчення особи;
прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.
Links:
[1] http://metro.kyiv.ua/node/7290
[2] https://kyiv.digital/start