Вагони типу Є(81-703) та Єж(81-707) є почали свою роботу у Kиївському метро у 1963 році та досі працюють. Електромеханічні компоненти цих машин забезпечують надійну роботу навіть при порівняно низьких температурах та високій вологості атмосфери, тому переважно саме цими вагонами укомплектована Святошинсько-Броварська лінія, що має багатокілометрову відкриту ділянку. Депо приписки ― ТЧ-1 "Дарниця".
На відміну від своїх попередників, вагонів типу Д, Є мали значно покращену електросхему, зручніше місце машиніста, збільшилася місткість і швидкість руху.
Тепер у всіх проміжних вагонах Є та Єж демонтовано кабіни, що збільшило їх місткість. Також, згідно із сучасними протипожежними вимогами, замінено лінкрустове оздоблення салону на пластикове.
Технічні параметри
Виробник |
Митищинський машинобудівний завод (РРФСР) |
Роки випуску |
1959 – 1969 |
Експлуатуються у Києві |
1963 ― ? |
Габаритні розміри |
19206 мм х 2670 мм х 3662 мм |
База вагона |
12600 мм |
База візка |
2100 мм |
Маса вагона |
33 тонни |
Максимальна допустима маса пасажирів |
20 тон |
Місць для сидіння пасажирів |
42 |
Середня місткість, чол. |
230 |
Конструкційна швидкість |
90 км/год |
Прискорення розгону |
1,2 м/с |
Уповільнення при екстреному гальмуванні |
1,3 м/с2 |
Тип тягового двигуна |
ДК-108Г |
Тип тягового приводу |
Постійний |
Потужність кожного двигуна |
66 кВт |
Маса двигуна |
630 кг |
Колісних пар у одному вагоні |
4 |
Дiаметр колес |
780 мм |
Фотографії