Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Історія та аналітика

Стиль столиці, як індикатор, віддзеркалює епоху, в якій він з'являється ― чи то економічний, культурний, ідейний підйоми або ж часи застою. Риси стилю оцінюються людиною як раціонально, так і емоційно, тому саме епоха того або іншого стилю несе на собі відбиток свого часу, який на підсвідомому рівні передає людині певний спектр відчуттів.

Наше метро є частиною унікального явища у світовій культурі ― успішно реалізованою спробою синтезу мистецтва з утилітарною транспортною системою. Мистецька компонента не є відокремленою від глядача, розміщеною у деякому об'ємі, вона стала знаковою системою, що апелює до глядацького сприйняття та ідеалів.

І хоч спорудження першої черги київського метро припало на один із стилістичних зламів, хоча б частково реалізовані задуми майстрів дозволяють відчути не тільки яким метро було та є, а яким воно могло б бути. А це ― ключ до іншого рівня, до живого пошуку. Те саме стосується і сучасного надбання ― чи правомірне зведення столичного метрополітену до утилітарної підземки?

Тепер, коли політичні ідеї, покладені в основу естетики метрополітену ― естетики, що зробила кілька повних циклів ― стали частиною історії, ми можемо безпечно аналізувати її, знаходячи сховані виміри того, що оточує нас щоденно вже майже півстоліття. Разом ми спробуємо дослідити символічні та історичні зв'язки, що зробили та продовжують робити наше метро палацами для народу, а також подивимося на його непомітні риси, які роблять київське метро - київським, а простий транспорт ― підпростором столиці.

 

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»