Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Виставковий центр

Відкрита: 27 грудня 2011 року.
Пасажиропотік: 9,8 тис.
Працює на вхід: 05:56 (вихід №1 — обладнаний ескалатором), 05:53 (вихід №2) – 00:04
Конструкція: мілкого закладання, односклепінна.

Вихід у місто: вул. Васильківська, просп. Академіка Глушкова, Національний комплекс "Експоцентр України", корпуси Національного університету імені Тараса Шевченка, Інститут менеджменту та фінансів, Національний університет біоресурсів та природокористування.

Архітектура

Головний інженер проекту: С. Крашньов,
Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев,
Архітектори: Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков, Є. Пащенко, Ю. Кравченко, за участю О. Панченка.

У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують технологічну роботу систем та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як, власне, станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці лінії метрополітену.

Оскільки станція є підземним об’єктом, із зовнішнього опорядження присутні лише виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет, облицьований червоним гранітом Межерічського родовища. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу "Металік" світло-сірого кольору, критий зверху алюмінієвими конструкціями з освітленням світловими ліхтарями та боковими вітражами, заповненими склом "триплекс". На входах встановлено двері типу "Метро".

В оздобленні станції використані довговічні опоряджувальні матеріали. Колійна стіна облицьована білим полірованим мармуром, цоколь із чорного полірованого габро. Підлога платформи виконана із плит шліфованих гранітів українських родовищ. Шутц-лінія вже традиційна для Київського метрополітену – з плитки типу "Грес" з випуклим рельєфом "Увага". Така плитка дозволяє краще орієнтуватися інвалідам з вадами зору. У тій же гамі виконаний вестибюль станції.

Односклепінна стеля платформної ділянки фарбована білою водоемульсійною фарбою. По конструкції склепіння встановлено дзеркальні арки з алюмінієвих профілів, які закривають штраби для прокладання комунікацій до візуальної інформації, гучномовців та аварійного освітлення. Це одночасно декорує стелю. Основне джерело освітлення платформи – люстри по осі станції.

Станція обладнана ліфтами з рівня підлоги вестибюлів до рівня пасажирських платформ і ліфтом з рівня землі до рівня підлоги вестибюлю для переміщення людей з фізичними вадами та осіб, що їх супроводжують. Шахта ліфта виконана з тонованого скла та алюмінію. Вихід із вестибюлю №1 обладнаний ескалаторним підйомом з трьома стрічками, а вихід №2 обладнаний ліфтом.

Доступність станції: станція "Виставковий центр" пристосована для пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема обладнана 2 ліфтами.

 
Станція пристосована для користування пасажирами на колісних кріслах.           
 
Для надання допомоги під час переміщення пасажирів маломобільної групи населення різних категорій у Київському метрополітені діє відповідна інструкція. Спеціально проінструктований персонал надає зазначену допомогу, у тому числі особам, які слідують на колісних кріслах.
 
Допомога надається: на шляху прямування між контрольним пропускним пунктом та платформою, як на ескалаторах так і на сходах за окремими порядками (які потребують участі від двох до чотирьох осіб спеціально проінструктованого персоналу); при посадці до вагона; при переході таких пасажирів на пересадочних станціях; від платформи до виходу з підземного переходу станції на вулицю.
 
Для безпечного та комфортного пересування метрополітеном пасажиру маломобільної групи можуть замовити супровід по території Київського метрополітену. Для цього необхідно подзвонити за номером (044) 238-55-11, але не пізніше ніж за годину до запланованого переміщення та повідомити дату, час і маршрут прямування у метрополітені для організації супроводу.
 
Також можна звернутись до чергового персоналу станції (касира, контролера або чергового по станції) та повідомити свій маршрут прямування до станції призначення. При плануванні подорожі необхідно, крім часу самого слідування в поїзді, передбачити додатковий час на організацію допомоги (орієнтовно 15 додаткових хвилин) для підйому/спуску ескалатором чи сходами на кожну із станцій (посадки, пересадки та призначення).
 
Для пересування Київським метрополітеном найоптимальнішим варіантом організації супроводу на ескалаторі чи на сходах, посадці/виході з вагона є крісло колісне активного типу, кімнатне, загальною шириною не більше 70 см, що обладнане ручками супроводу та гальмами. 

Фотографії

Виставковий центрВиставковий центрВиставковий центрВиставковий центрВиставковий центр

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 4.5 (65 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»