Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Вирлиця

Відкрита: 4 березня 2006 року.
Пасажиропотік: 5,3 тис.
Конструкція: берегового типу мілкого закладення.

Вихід у місто: через один підземний вестибюль на проспект Бажана.

Архітектура

Архітектори: В. Гнєвишев (головний архітектор), Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков.

Станція „Вирлиця” стала першою підземною станцією берегового типу у Києві, яка, крім того, збудована на дузі. Такі конструктивні особливості пов’язані з тим, що вона збудована на основі вже існуючої технічної платформи.

Оздоблення платформених стін виконано із бежевого мармуру. З кожної сторони стін розміщено діагональні смуги із зеленого мармуру у поєднанні із смальтою, які переходять на аналогічний візерунок підлоги, складеної з сірого граніту. Стеля станції підвісна із алюмінієвих профілей бежевого кольору. По центру зали між платформами вдовж колій проходить ряд мармурових колон, на яких закріплено трубчатий кабельний канал синього кольору.

Прохід на платформу має портал із зеленого мармуру, стіни сходових маршів облицьовані черновим мармуром із білими розшивками. Верхній надплатформений вестибюль виконано у вигляді однооб’ємного приміщення.

На станції застосовано ряд рішень для людей з фізичними вадами. Запобіжна лінія на краю платформи виконана з жовтої керамічної рельєфної плитки, що дозволяє краще орієнтуватися людям з вадами зору. Крім того, на станції встановлені ліфти-підйомники.

Доступність станції: станція "Вирлиця" пристосована для пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення на колісних кріслах, зокрема обладнано 4 ліфтами і 3 спеціальними підйомниками.        

Для надання допомоги під час переміщення пасажирів маломобільної групи населення різних категорій у Київському метрополітені діє відповідна інструкція. Спеціально проінструктований персонал надає зазначену допомогу, у тому числі особам, які слідують на колісних кріслах.
 
Допомога надається: на шляху прямування між контрольним пропускним пунктом та платформою, як на ескалаторах так і на сходах за окремими порядками (які потребують участі від двох до чотирьох осіб спеціально проінструктованого персоналу); при посадці до вагона; при переході таких пасажирів на пересадочних станціях; від платформи до виходу з підземного переходу станції на вулицю.
 
Для безпечного та комфортного пересування метрополітеном пасажиру маломобільної групи можуть замовити супровід по території Київського метрополітену. Для цього необхідно подзвонити за номером (044) 238-55-11, але не пізніше ніж за годину до запланованого переміщення та повідомити дату, час і маршрут прямування у метрополітені для організації супроводу.
 
Також можна звернутись до чергового персоналу станції (касира, контролера або чергового по станції) та повідомити свій маршрут прямування до станції призначення. При плануванні подорожі необхідно, крім часу самого слідування в поїзді, передбачити додатковий час на організацію допомоги (орієнтовно 15 додаткових хвилин) для підйому/спуску ескалатором чи сходами на кожну із станцій (посадки, пересадки та призначення).
 

 

Для пересування Київським метрополітеном найоптимальнішим варіантом організації супроводу на ескалаторі чи на сходах, посадці/виході з вагона є крісло колісне активного типу, кімнатне, загальною шириною не більше 70 см, що обладнане ручками супроводу та гальмами. 

Фотографії

Станція "Вирлиця". Загальний план.Станція "Вирлиця". Платформа.Станція "Вирлиця". Платформа.Станція "Вирлиця". Назва.Станція "Вирлиця". Портал тунелю.

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 2.9 (74 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»