Електродепо "Оболонь"
Начальник Чубенко Роман Петрович
Колектив електродепо успішно виконує виробничі завдання з технічного обслуговування та експлуатації рухомого складу з дотриманням безпеки руху поїздів, плану перевезення і культури обслуговування пасажирів.
Основні функції:
- забезпечення безперебійного і безпечного руху поїздів на Оболонсько-Теремківській лінії із встановленими швидкостями та розмірами руху, високої якості обслуговування пасажирів з дотриманням виконання вимог охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту;
- забезпечення безпечної, безперебійної та безвідмовної роботи вагонів метрополітену, вагонного обладнання, технічних засобів, що закріплені за Електродепо відповідно до розподілу, затвердженого начальником метрополітену.
Структура підрозділу:
- апарат управління;
- дільниці з експлуатації рухомого складу;
- дільниці з технічного обслуговування та ремонту рухомого складу;
- виробничо-технічний відділ;
- відділ головного механіка.
Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:
- обладнано рухомий склад системою інтервального руху поїздів і забезпечення безпеки руху АРШ-ДАП (автоматичне регулювання швидкості з дублюючим автономним пристроєм);
- проведена заміна АРШ-ДАП на систему на новій елементній базі (типу БАРС);
- впроваджений комплект діагностичних приладів для обслуговування поїзних пристроїв системи безпеки руху АРШ-ДАП;
- впроваджені безкінематичні радіоінформатори оповіщення пасажирів із збільшеним обсягом пам’яті, система технологічного радіозв’язку на базі радіостанцій "MOTOROLA". В електродепо використовується система технологічного радіозв’язку оперативних працівників на базі радіостанції "KENWOOD";
- проведена модернізація ланцюгів основного та резервного керування вагонів типу 81-717;
- проведена протипожежна модернізація вагонів;
- на вагонах виконана заміна електроконтактних коробок на більш надійні коробки на базі роз’ємів 7Р-52, проведені роботи щодо підвищення пожежної безпеки ящика акумуляторної батареї та встановлені більш надійні акумуляторні батареї типу KPL70P;
- на вагонах встановлені переговорні пристрої «Пасажир-машиніст» на новій елементній базі та пристрої, які виключають можливість відключення системи безпеки АРШ-ДАП під час руху та відчинення розсувних дверей пасажирських салонів під час руху, кабіни машиніста обладнані охоронною сигналізацією;
- на рухомому складі проводяться роботи по встановленню системи вимірювання та реєстрації параметрів рухомого складу;
- проведена заміна люмінесцентного освітлення салонів 215 вагонів на світлодіодне;
- на вагонах встановлені світлодіодні фари, бортова сигналізація та червоні ліхтарі;
- виконано заміну дерев'янних віконних блоків на енергозберігаючі металопластикові вікна і проведено утеплення головного виробничого корпусу та адміністративно-побутового корпусу електродепо;
- проведена заміна освітлення головного виробничого корпусу на світлодіодне;
- в компресорній електродепо впроваджені сучасні гвинтові компресори з повітряним охолодженням.
    
|
|
|