Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Палац "Україна"

Відкрита: 29 грудня 1984 року.
Пасажиропотік: 13,2 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення

Станція з’єднується з підземним вестибюлем тристрічковим ескалатором.
Вихід у місто: на вулиці Червоноармійську та Ернеста Тельмана до Палацу "Україна", заводу "Радар", Миколаївського костьолу.

Архітектура

Архітектори: Т. Целіковська, А. Крушинський, М. Альошкін.
Художники: С. Кириченко, Р. Кириченко.
Колишня назва станції ― "Червоноармійська", тож інтер’єр присвячено революційній тематиці, і в ньому використано низку дуже цікавих прийомів.
Пілони станції порівняно вузькі, їх торцеві частини вкриті іржостійкою сталлю, а бокові поверхні – рельєфною червоною смальтою, стилізованою під полум’я. У торці центрального залу – мозаїчне панно із зображенням червоноармійця із гвинтівкою. Портал ескалатору та тунельні портали на платформах також вкриті червоною смальтою.
Колійні стіни облицьовані білим мармуром, у їх центрі на дверях кабель-каналів – червоні зірки у вирубленому обрамленні з іржостійкої сталі. На одній стіні - зірка Робітничо-Селянської Червоної армії, на іншій – зірка Рядянської армії.
На цій станції одночасно із "Серпуховською" (що на 9 лінії метро у Москві) було використано експериментальну технологію освітлення на основі світловоду. Це було дійсно вражаючим прийомом, але, на жаль, ні у нас, ні у Москві, експеримент не вдався, і згодом світловод було замінено на кільцеві люстри.

Фотографії

Палац "Україна". Центральний зал.Палац "Україна". Платформа.Палац "Україна". Портал тунелю.Палац "Україна". Зірка РСЧА.Палац "Україна". Зірка Радянської армії.Палац "Україна". Портал ескалаторного нахилу.Палац "Україна". Табличка на станції.Палац "Україна". Панно.Станція "Палац "Україна"

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3.6 (49 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»