Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Теремки

Відкрита: 6 листопада 2013 року.
Пасажиропотік: 23,7 тис.
Конструкція: мілкого закладання, односклепінна.

Вихід у місто: проспект Академіка Глушкова.

Архітектура

Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев.
Архітектори: Т. Целіковська, О. Нашивочніков, Є. Плащенко, за участю О. Панченка.

Станція кінцева з південної сторони Оболонсько-Теремківської лінії має колійний розвиток, глухий ку для обертання й тимчасового відстою рухомого складу та пункт технічного огляду. У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення.

Оскільки архітектурний об’єкт є підземним, із зовнішнього опорядження присутні тільки виходи з підземних переходів та ліфти, накриті павільйонами. Виходи являють собою парапет, облицьований сірим гранітом. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху дахом з залізобетонних плит. З боків павільйони захищені віражною конструкцією з заповненням із скла «Триплекс». На входах встановлено двері типу «Метро». Глухі частини павільйонів та карниз облицьовані алукобондом.

Основним мотивом оздоблення станції є мозаїчне облицювання склепіння платформи в вигляді геометричних візерунків, елементи яких переходять і на колійні стіни. Стіни облицьовані бежевим мармуром, що підкреслює конструктивні особливості стіни. Торці платформи також оздоблені мозаїчним облицюванням. Основний тип освітлення – 13 торшерів з відзеркалювачами. Навкруги торшерів встановлені лавки із нержавіючої сталі. Додаткова світлова лінія на колійній стіні влучно відсвітлює візерунок склепіння. Це посилює емоційне прийняття від усього інтер'єру в цілому.

Невід’ємною частиною архітектурно-просторового рішення всього станційного комплексу є прийом вдалого поєднання архітектурних деталей та різноманітного освітлення розподільчих залів переходів, вестибюлів, та платформної дільниці.

На станції працюють 4 ліфти для людей з особливими потребами. 2 ліфти — для перевезення пасажирів із вулиці до вестибюлю станції, ще 2 доставляють людей із рівня вестибюлю до рівня пасажирської платформи. Шутц-лінія вже традиційна для Києва — з плитки типу «Грес» із випуклим рельєфом «Увага». Така плитка дозволяє краще орієнтуватися людям із вадами зору.

Доступність станції: станція "Теремки" пристосована для пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема обладнана 4 ліфтами.

Станція доступна для користування пасажирами на колісних кріслах.           
 
Для надання допомоги під час переміщення пасажирів маломобільної групи населення різних категорій у Київському метрополітені діє відповідна інструкція. Спеціально проінструктований персонал надає зазначену допомогу, у тому числі особам, які слідують на колісних кріслах.
 
Допомога надається: на шляху прямування між контрольним пропускним пунктом та платформою, як на ескалаторах так і на сходах за окремими порядками (які потребують участі від двох до чотирьох осіб спеціально проінструктованого персоналу); при посадці до вагона; при переході таких пасажирів на пересадочних станціях; від платформи до виходу з підземного переходу станції на вулицю.
 
Для безпечного та комфортного пересування метрополітеном пасажиру маломобільної групи можуть замовити супровід по території Київського метрополітену. Для цього необхідно подзвонити за номером (044) 238-55-11, але не пізніше ніж за годину до запланованого переміщення та повідомити дату, час і маршрут прямування у метрополітені для організації супроводу.
 
Також можна звернутись до чергового персоналу станції (касира, контролера або чергового по станції) та повідомити свій маршрут прямування до станції призначення. При плануванні подорожі необхідно, крім часу самого слідування в поїзді, передбачити додатковий час на організацію допомоги (орієнтовно 15 додаткових хвилин) для підйому/спуску ескалатором чи сходами на кожну із станцій (посадки, пересадки та призначення).
 
Для пересування Київським метрополітеном найоптимальнішим варіантом організації супроводу на ескалаторі чи на сходах, посадці/виході з вагона є крісло колісне активного типу, кімнатне, загальною шириною не більше 70 см, що обладнане ручками супроводу та гальмами. 

Фотографії

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»