Святошинсько-Броварська лінія

На даний час довжина лінії у двоколійному обчисленні складає 22,7 км. Кількість станцій – 18, з них 12 підземних. Лінія є ключовою у системі метрополітену – щодоби вона перевозить приблизно 550 тисяч пасажирів. Найкоротший перегін – "Театральна" – "Хрещатик", що складає 766 м, найдовший – "Берестейська" – "Шулявська" – 2 км 230м.
У далекій перспективі можливе продовження лінії до міста Бровари. У сфері обслуговування лінії ― густонаселені райони Києва, що знаходяться на правому та лівому березі Дніпра, чотири залізничні станції ― Святошин, Караваєві дачі, Київ-Пасажирський та Дарницький вокзал, а також приміський транспорт. Колір на схемі ― червоний, номер ― 1.
Хронологія спорудження
- 6 листопада 1960 — відкрито першу чергу Святошинсько-Броварської лінії довжиною 5,2 кілометри (станції «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Арсенальна», «Дніпро»);
- 1963 Ділянка «Вокзальна» — «Політехнічний інститут» - «Завод «Більшовик» (2 станції);
- 1965 Ділянка «Дніпро» — «Гідропарк» - «Лівобережна» - «Дарниця» (міст через Дніпро, 3 станції, депо «Дарниця»), 2-й вихід станції «Хрещатик»;
- 1968 Ділянка «Дарниця» — «Комсомольська» (1 станція);
- 1971 Ділянка «Шулявська» — «Жовтнева» - «Нивки» - «Святошино» (3 станції);
- 1979 Ділянка «Комсомольська» — «Піонерська» (1 станція);
- 1986 Реконструкція колійного розгалуження ст. «Дарниця»;
- 1987 Відкрито 2-й вихід станції «Гідропарк»;
- 1987 Відкрито станцію «Ленінська»;
- 1991 Перейменовано станцію «Святошино» у «Святошин»;
- 1993 Перейменовано станції «Піонерська» у «Лісова», «Комсомольська» у «Чернігівська», «Ленінська» у «Театральна», «Завод «Більшовик» у «Шулявська», «Жовтнева» у «Берестейська»;
- 2003 Ділянка «Святошин» — «Житомирська» - «Академмістечко» (2 станції);
- 2005 Відкрито другий вихід станції «Лісова»;
- 2006 Відкрито другий вихід станції «Дарниця».
|
|
|