Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Служба колії, тунельних споруд і будівель

Сидоренко Володимир ЛеонтійовичНачальник Сидоренко Володимир Леонтійович

Служба забезпечує виконання покладених на неї завдань та функцій, пов’язаних з утриманням колії та тунельних споруд, з метою безперебійних та безпечних перевезень пасажирів і виконання графіка руху поїздів відповідно до  Правил технічної експлуатації метрополітенів, інструкцій та інших нормативних актів.

 

Основні функції служби:

  • забезпечення утримання в технічно справному стані в межах встановлених норм і допусків всіх елементів колії (земляного полотна, верхньої будови, колійних пристроїв) та контактної рейки;
  • утримання в технічно справному стані штучних споруд метрополітену (тунельних споруд, наземних споруд, мостових переходів), технічних засобів, пристроїв та систем;
  • забезпечення безперебійної та безвідмовної роботи спеціального рухомого складу для виконання господарських робіт;
  • утримання в технічно справному стані наземних будівель виробничого та побутового призначення, інженерних мереж, забезпечення їх відповідності діючим вимогам безпечної та надійної експлуатації.

Структура служби:

  • технічний відділ;
  • виробничий відділ;
  • сектор з договірної роботи;
  • сектор з постачання;
  • відділ кадрів;
  • служба нагляду за безпечною експлуатацією будівель та споруд;
  • випробувально-обстежувальна станція;
  • 3 дистанції колії;
  • колієвимірювально-дефектоскопна станція;
  • 3 дистанції тунельних споруд;
  • ремонтно-транспортна дільниця;
  • дистанція будівель.

Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:

  • Впроваджено матеріали типу Polybent, Rapid, CarboCryL для ліквідації теч;
  • Впроваджено використання вогнезахисної суміші типу Формула КП для вогнезахисту конструкцій споруд і будівель;
  • Впроваджено використання машин для прочищення труд Ротенберг;
  • Впроваджено застосування шнекового насоса SP-Y;
  • Впроваджено дослідне випробування полімерно-композитних шпал;
  • Впроваджено експлуатаційні випробування роликових підтримуючих для стрілочних переводів;
  • Впроваджено застосування візка коляєвимірювального з функцією контролю параметрів підвіски контактної рейки метрополітену ВК-КР-02М;
  • Впроваджено алюмінотермітне зварювання рейкових стиків;
  • Впроваджено використання суміші бітумно-мінеральної типу "Холодний асфальт" для ямкового ремонту доріг метрополітену;
  • Впроваджено ультразвукові дефектоскопи для пошуку дефектів у рейках ультразвуковим методом;
  • Впроваджено пристрій підсвічування круглого рівня нівеліру;
  • Впроваджено пружні клеми типу Skl 12-32 фірми "Vossloh Fastening Systems GMBN" з роздільним проміжним кріпленням типу КБ50 на залізобетонних шпалах;
  • Впроваджено нову віброзахисну контсрукцію колії на рейкових блочних опорах системи EBS фірми "TINES" з рейками типу Р-50.

Фотографії

ТунельДефектоскопія коліїУтримання тунельних спорудЗаміна вестибюльних дверейВиготовлення металопластикових виробів

e-Квиток

mastercard

Картка киянина

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Довіряй ЗСУ!

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Профілактика грипу та ГРВІ

Дорожні небезпеки

Профілактика інфарктів та інсультів