Відкрита: 19 грудня 1980 року Пасажиропотік: 23,0 тис. Конструкція: колонна мілкого залягання. Попередня назва: "Проспект Корнійчука".
Вихід у місто: через два підземні вестибюлі на Оболонський проспект та проспект маршала Малиновського.
Архітектура
Архітектори: Т. Целіковська, А. Крушинський, О. Працюк, Ф. Заремба. Художник: П. Ганжа.
Станція споруджена по типовому проекту із збірних залізобетонних елементів. У пошуках об’ємно-просторового рішення станції архітектори намагалися створити гармонію між метро та оточуючим середовищем: у пошуках засобів організації простору вони ніби продовжили наземну магістраль сучасного міста у підземну. Ряди шестигранних колон залу створюють загальне враження широкого світлого проспекту.
Над колонами розвинено несучі балки, на яких розташоване закарнизне та відкрите освітлення та декоративні орнаментальні пластикові решітки. У центрі колійних стін, облицьованих жовтим мармуром, розташовані складні декоративні композиції, що разом із іншими елементами оформлення створюють цілісну композицію.