Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

До відома пасажирів КП «Київський метрополітен» в цілодобовому режимі працює довідковий центр за телефоном (044) 238-45-26, 050 448-91-71.

До відома пасажирів КП «Київський метрополітен»
в цілодобовому режимі працює довідковий центр за телефоном
(044) 238-45-26, 050 448-91-71.

Фахівці центру надають консультативну підтримку громадянам щодо роботи метрополітену, а саме:

  • інформацію щодо надання транспортних послуг, режим роботи станцій, відправлення перших та останніх поїздів по станціях метрополітену;
  • графік роботи ескалаторів та проведення ремонтів;
  • режим роботи станцій під час повітряної тривоги та укриття населення;
  • прохід на станцію в комендантську годину (із 00:00 до 05:00) під час повітряної тривоги;
  • тарифи на послуги з перевезення, засоби та способи оплати проїзду, у тому числі придбання засобів оплати проїзду;
  • правила користування Київським метрополітеном; перевезення ручної поклажі, багажу та оплати за його перевезення;
  • проїзд окремих категорій громадян, які мають право на безоплатний (пільговий) проїзд в метрополітені;
  • супровід маломобільних пасажирів;
  • врегулювання питань, що стосуються функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва.

Якщо ваше питання потребує додаткового опрацювання просимо залишити офіційне звернення за номером 15-51 або зателефонувавши на «Гарячу лінію метрополітену» за телефоном (044) 537-55-05.
Нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП ГіОЦ, у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.

 

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»