До відома пасажирів КП «Київський метрополітен» в цілодобовому режимі працює довідковий центр за телефоном (044) 238-45-26.
Ср, 22/02/2023 - 17:21
До відома пасажирів КП «Київський метрополітен»
в цілодобовому режимі працює довідковий центр за телефоном
(044) 238-45-26.
Фахівці центру надають консультативну підтримку громадянам щодо роботи метрополітену, а саме:
- інформацію щодо надання транспортних послуг, режим роботи станцій, відправлення перших та останніх поїздів по станціях метрополітену;
- графік роботи ескалаторів та проведення ремонтів;
- режим роботи станцій під час повітряної тривоги та укриття населення;
- прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги;
- тарифи на послуги з перевезення, засоби та способи оплати проїзду, у тому числі придбання засобів оплати проїзду;
- правила користування Київським метрополітеном; перевезення ручної поклажі, багажу та оплати за його перевезення;
- проїзд окремих категорій громадян, які мають право на безоплатний (пільговий) проїзд в метрополітені;
- супровід маломобільних пасажирів;
- врегулювання питань, що стосуються функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва.
Якщо ваше питання потребує додаткового опрацювання просимо залишити офіційне звернення за номером 15-51 або зателефонувавши на «Гарячу лінію метрополітену» за телефоном (044) 537-55-05.
Нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП ГіОЦ КМР, у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.
|
|
|