Пт, 24/10/2008 - 23:59
Відкрита: 30 грудня 1991 року.
Пасажиропотік: 16,1 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення.
Станція з’єднується з одним підземним вестибюлем тристрічковим одномаршевим ескалатором.
Вихід у місто: на бульвар Миколи Міхновського і вулицю Німанську до Будинку меблів.
Перейменована відповідно до Рішення Київської міської ради від 18 травня 2023 року № 6419/6460. Попередня назва станції "Дружби народів".
Архітектура
Архітектори: М. Альошкін, А. Крушинський.
Архітектурне рішення станції виконане на основі візуального розділення склепіння станції та платформеної частини. Пілони станції мають зменшену товщину та складені із жовтої цегли різної товщини – цей традиційний матеріал був основним при спорудженні житлових та громадських будівель даної місцевості.
Пілони переходять у суцільний карниз, який є нижньою границею склепіння центрального залу, у якому використано пластикові зонти. Візуальна вісь станції утворена матовим світловодом, що проходить через весь центральний зал та закінчується у торці над декоративним сухим фонтаном.
Підлога станції виконана із сірого граніту із вставками з мармуру. Склепіння колійних стін повністю покриті пластиковими гідротехнічними зонтами із поперечними розшивками. Назви станції розміщені у окантованих металом цегляних овалах.
Фотографії

