Пт, 24/10/2008 - 23:59
Відкрита: 27 грудня 1997 року.
Пасажиропотік: 16,6 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення.
Станція з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором.
Вихід у місто: на бульвар Лесі Українки та вулицю Кутузова до Печерської РДА і Центрвиборчкому.
Архітектура
Архітектори: В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська.
При пуску ділянки лінії ця станція була збудована лише у конструкціях і достатньо довгий час не працювала через гідротехнічні проблеми. Конструктивне рішення є проміжним між пілонним та пілонно-стіновим – довжини пілонів збільшено, при цьому зменшено їх товщину та змінено форму – вона повторює циліндричну геометрію нефів станції. Пілони вкриті білим мармуром, а їх торцеві сторони – вставками з пиляного граніту.
Світлова лінія центрального залу виконана із світильників, розміщених у перехрестних площинах, а на підлозі їй відповідає орнамент у вигляді хрестів з червоного та сірого гранітів. Склепіння платформених залів повністю покрито повздовжніми смугами із матового анодованого металу під золото, на яке падає розсіяне світло від світильників під карнизом з боку платформи.
Проміжний міжмаршевий вестибюль виконано у вигляді купольного залу, циліндрична частина якого облицьована білим мармуром, а купольна – білим металом. У центрі куполу зроблена восьмикутна зірка із жовтого металу.
Фотографії


