Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Печерська

Відкрита: 27 грудня 1997 року.
Пасажиропотік: 16,6 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення.

Станція з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором.
Вихід у місто: на бульвар Лесі Українки та вулицю Кутузова до Печерської РДА і Центрвиборчкому.

Архітектура

Архітектори: В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська.

При пуску ділянки лінії ця станція була збудована лише у конструкціях і достатньо довгий час не працювала через гідротехнічні проблеми. Конструктивне рішення є проміжним між пілонним та пілонно-стіновим – довжини пілонів збільшено, при цьому зменшено їх товщину та змінено форму – вона повторює циліндричну геометрію нефів станції. Пілони вкриті білим мармуром, а їх торцеві сторони – вставками з пиляного граніту.

Світлова лінія центрального залу виконана із світильників, розміщених у перехрестних площинах, а на підлозі їй відповідає орнамент у вигляді хрестів з червоного та сірого гранітів. Склепіння платформених залів повністю покрито повздовжніми смугами із матового анодованого металу під золото, на яке падає розсіяне світло від світильників під карнизом з боку платформи.

Проміжний міжмаршевий вестибюль виконано у вигляді купольного залу, циліндрична частина якого облицьована білим мармуром, а купольна – білим металом. У центрі куполу зроблена восьмикутна зірка із жовтого металу.

Фотографії

Станція "Печерська". Центральний зал.Станція "Печерська". Платформа.Станція "Печерська". Центральний зал.

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 2.8 (69 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»