Відкрита: 17 грудня 1976 року. Пасажиропотік: 8,9 тис. Конструкція: колонна мілкого закладення.
Вихід у місто: через один підземний вестибюль на Поштову площу до Річкового вокзалу (1961) і до фунікулеру.
Архітектура
Архітектори: В. Богдановський, І. Масленков, Т. Целіковська за участю А. Крушинського. Художники: І. Левитська, Ю. Кисличенко.
Проектна назва станції — "Річковий вокзал". Архітектура станції присвячена Дніпру та водній темі. Колійні стіни облицьовано блакитною керамічною плиткою, колони ― білим мармуром з вертикалями з сірої майоліки. У торці розміщено підсвічений вітраж, який зображає стилізовану карту Дніпра у межах міста.
Своєрідне світлотехнічне рішення центрального залу платформи: світлові поперечні лінії, виконані з ґрунтового опалового скла складної форми з накладками, з литих алюмінієвих кілець, заглиблюючись у перспективу, створюють суцільну світлову поверхню, яка є алюзією на хвилі Дніпра.
На станції дещо звужена платформа ― на жаль, це було вимушено зроблено через невелику кількість місця на поверхні та близкість ріки ― а, отже, і водонасичених ґрунтів.