Богдан Бур'яненко, журналіст:
- 20-годинна урбаністична симфонія звучить в електродепо "Харківське" щодня. Вступна частина "Ксилофонова" - партія перевірки елементів кріплень.
Ігор Науменко, працівник електродепо "Харківське" КП "Київський метрополітен":
- По амортизатору - звонкий звук должен быть. А остальное, проводя по пружине, не должно быть глухих звуков, все должно бать звонко.
Вслід за ударними - партія духових. За оркестрову яму - кабіна машиніста. Випускаючи стиснуте повітря, перевіряють гальма та роботу дверей. Фінальний акорд обстеження потяга - контроль автоматичної системи управління. Машиніст натискає кнопки, після чого з’являється писк.
- Вот систему РЕС я запитываю. Вот видите, писк идет - значит, все нормально.
Перевірені вагони відправляють на мийку. Уже чистими вони вирушають у рейс. Керують усіма процесами з диспетчерської. Головне завдання оператора - переключати світлофори та розводити стрілки.
Наталія Селезньова, інженер служби руху КП "Київський метрополітен":
- В этом депо у нас находятся 32 пути, 49 светофоров. Вы же все понимаете, что считаются все эти пути и 49 стрелок.
Електродепо "Харківське" - наймолодше та найсучасніше у київському метрополітені. Потяги зі всієї зеленої гілки перевіряють тут. За нормативами, обстеження проводять не менше ніж раз на двадцять годин.
Володимир Пашко, начальник електродепо "Харківське" КП "Київський метрополітен":
- Обслуговує рухомий склад Сирецько-Печерської лінії, розраховано на 200 вагонів. Зараз в електродепо експлуатується 227 вагонів. Штат складає 520 чоловік, з них 194 машиніста.
Із депо перші потяги виїжджають о 5.30.
Телеканал "Київ", 25.07.2013, http://kievtv.com.ua/stn/item/714-u-metro-pereviriaiut-vahony-raz-na-dvadtsiat-hodyn