Вт, 08/12/2015 - 11:28
Завершилася друга черга модернізації рухомого складу столичного метрополітену за рахунок коштів Кіотського протоколу. Усі 24 оновлені поїзди курсують по червоній гілці.
Ці вагони – зручні та комфортні для пасажирів. Зокрема, осучаснено дизайн та передбачено індивідуальні сидіння. Проведені на Крюківському вагонобудівному заводі роботи дозволяють економити до 40% електроенергії, а кабіна машиніста оснащена ергономічним пультом управління. Термін експлуатації такого рухомого складу збільшився на 20 років.
«Завдяки цьому проекту було оновлено 120 вагонів - майже половину з усіх, що перевозять пасажирів на Святошинсько-Броварської лінії. У нинішніх умовах – це надважлива програма для осучаснення технічного стану нашого підприємства, яке обслуговує близько 1,5 мільйонів людей щодня», – сказав начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Нагадаємо, що цього року столичній підземці виповнилося 55 років, а Святошинсько-Броварська лінія була першою введена в експлуатацію. Там курсує 290 вагонів, а усього парк підприємства їх налічує 824.