Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

Віталій Кличко: «Із 1 листопада ми розпочинаємо тестувати роботу електронного квитка для проїзду у громадському транспорті»

 

«Із 1 листопада, вже завтра, ми розпочинаємо тестувати роботу електронного квитка. Нам треба на практиці побачити, як працюватиме система, де є слабкі місця, де проблеми. Щоб усунути їх, аби система запустилася повноцінно», – зазначив Віталій Кличко.

Він додав, що на сьогодні вже встановили близько 1200 валідаторів – спеціальних зчитувальних пристроїв – у наземному громадському транспорті та модернізували частину турнікетів у метро. Міський голова пояснив, що е-квиток – спеціальна проїзна картка, придбавши яку, надалі можна буде поповнювати коштами на проїзд.

«Пасажиру достатньо лише піднести квиток до валідатора. Проїзд оплачено», – зауважив Віталій Кличко.

При цьому контролери матимуть спеціальні прилади для перевірки транспортної картки пасажира.

Придбати картку, зокрема, можна буде у касах метрополітену, «Київпастрансу», муніципальних та комерційних кіосках («Союздрук», «ТурІнфо», «Т-Кіоск»). Планується, що канали продажу карток будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу.

«Для пасажирів єдиний квиток на всі види транспорту – це зручність і комфорт. Е-квиток – це й підвищення рівня безпеки на дорозі. Водій зможе повністю зосередитися на своїх професійних обов’язках, а не працювати паралельно ще й кондуктором», – пояснив мер.

Він наголосив, що запровадження електронного квитка дозволить столичній владі здійснювати облік реального пасажиропотоку, завдяки якому буде зрозуміло, хто, куди і скільки пасажирів перевіз.

«Це допоможе нам оптимізувати маршрути. А також – вирішити проблему компенсацій за пільговий проїзд. І чи не найголовніше – електронний квиток – це контроль за обігом коштів на транспорті. Виведення великих сум готівки з «тіні»», – підкреслив Віталій Кличко.

Разом із тим, він зауважив, що київська підземка стала п’ятою у світі, де почала працювати система безконтактних платежів банківською карткою.

«За час впровадження цієї системи – із червня 2015 року – пасажири 25 мільйонів разів скористалися платіжною карткою для безконтактного проходу в метро», – зазначив мер.

 

 

Average: 2.5 (27 votes)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»