Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

До уваги пасажирів!

З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» (далі – постанова КМУ), якою на всій території України установлено карантин та з 17 березня 2020 року було заборонено перевезення пасажирів метрополітеном міста Києва.

З метою визначення особливостей діяльності підприємства КП «Київський метрополітен», в період карантину, було направлено заяву 24.03.2020 в Торгово-промислову палату України. Карантин, встановлений зазначеною постановою КМУ, та тривалі перерви в роботі транспорту Торгово-промисловою палатою України 13.04.2020 визнано форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили), що підтверджено відповідним сертифікатом №3100-20-0255. Станом на сьогодні не визначено механізму компенсації за невикористані пасажирами поїздки.

Крім цього, відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.03.2020 № 399  «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» з 1 квітня 2020 року  підприємство не здійснює продаж безконтактних карток, а оплата проїзду пасажирами здійснюється шляхом використання носія електронного квитка.

Відповідно до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.10.2018 №1887, КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» визнано оператором автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності. Телефон «Гарячої лінії» КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (044) 366-55-55.

 Нагадуємо, що з часу відновлення роботи підземки пасажири користуватимуться виключно електронним квитком. Сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:

  • Kyiv Smart Card;
  • карткою метро (до 31.03.2021);
  • безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах;
  • мобільними додатками Google Pay та Apple Pay;
  • мобільним додатком Kyiv Smart Сity;
  • разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).

Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.

Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати Картку киянина. Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.

Нагадуємо, що громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка. Оператором системи визначено КП “ГІОЦ”. Детально https://transport.kyivcity.gov.ua/2/, “гаряча лінія” - (044) 366-55-55.

Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку https://app.kyivcity.gov.ua/start Це дозволить уникнути черги до каси.

До вiдновлення роботи метрополiтену е-квиток можна купити у Т-кiосках, яких у столиці понад 300. Вони розташованi здебiльшого на зупинках громадського транспорту.

https://www.google.com/mymaps/viewer?mid=1OtxYumeSrVx3A084QO72u4cpQLaFG0ef&hl=uk

Що стосується наземного громадського транспорту. У ньому також оплата здійснюватиметься за допомогою Kyiv Smart Card, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи. Проте, до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.

Нагадуємо, що кожен може заощадити, поповнюючи Kyiv Smart Card одразу на 50 поїздок. Таке поповнення дає можливість заощадити до 1,5 гривні на кожній поїздці у всіх видах громадського транспорту.

 

 

Average: 1.7 (6 votes)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»