Наша горячая линия ― (044)537-55-05
Или оставьте обращение.

Минулого тижня столичним метро скористалися 4,2 мільйона пасажирів, із яких 930 тисяч – пільговики

Минулого тижня столичним метро скористалися 4,2 мільйона пасажирів, із яких 930 тисяч – пільговики. 

На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 8 до 15 липня замінили 56 шпал та 4 бруси. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станції «Шулявська» та ескалатора № 2 на станції «Вокзальна».

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 120 зупинок ескалаторів: 4 рази пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 50 – для уникнення травмування, 40 – через потрапляння особистих речей. Закликаємо бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять орієнтовно 3–4 хвилини, а у міжпікові – 6:00–6:30 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Звертаємо увагу, рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху.
Детальніше про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Для пасажирів столичного метрополітену цілодобово працює довідковий центр за телефонами: 044-238-45-26, 050-448-91-71.

Водночас нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

 

Average: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»