Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Японці профінансують будівництво метро на Троєщину

Столична влада веде переговори з Європейським банком реконструкції і розвитку та японською строною про залучення кредиту під гарантії уряду у сумі 2 мільярди доларів на будівництво метро на Троєщину. 

Про це на прес-конференції у середу заявив заступник голови КМДА Валерій Міронов.

"Ми ведемо переговори із ЄБРР і з японською стороною і якщо будуть також виділені кошти з держбюджету, то ми плануємо збудувати метро у 2010-2016 роках", - сказав Міронов.

Він наголосив, що кредит планують залучити на 40 років.

"Кредит на 40 років. Перші 10 років – пільговий період, коли не виплачуються відсотки і основне тіло кредиту. Обговорювалося також питання про те, що це буде безвідсотковий або одновідсотковий кредит", - сказав заступник голви КМДА. 

За його слвоами, у столиці планують збудувати Подільсько-Вигурівську та лівобережну лінії метро. Перша починатиметься від станції Глибочицької до станції Райдужної, друга пройде по Троєщині від станції Милославської з депо до станції Проспект Ватутіна. 

"Протяжніть цих двох гілок приблизно 17 кілометрів, 12 станіцй. Для цього місту потрібно 10 мільярдів гривень за цінами 2007 року. Сьогодні ми повинні перераховувати, і це буде більше коштів. Вартість електродепо становитиме 2,5 мільярди гривень. Пасажиропотік приблизно 40 тисяч пасажирів на годину. На лінії передбачається 250 вагонів, відповідно буде створено приблизно 2,5 тисячі робочих місць", - сказав Міронов. 

Він наголосив, що мостовий перехід через Дніпро буде двоповерховим: нижній поверх – це метрополітен, а верхній – це 6-смугова автодобільна дорога. 

"Це буде метро мілкого залягання на лівій стороні. Вагони, які планується використовувати на обох гілка, - абсолютно нові ввагони, з новими технічними характеристиками, з додатковою вентиляцією, кондиціонуванням, покриттям підлоги, яке не потребує постійного ремонту, вандалостійкими сидіннями. Передбачені асинхронні двигуни, які значно дешевші, економічніші і більш продуктивні", - сказв Міронов.

Він додав, що влада вже закуповує і планує закупвувати вагони як російського виробництва, так і українські вагони Крюківського вагонобудівельного заводу, однак, якщо благополучно завершаиться переговори з японцями, то на нових лініях будуть вагони японського виробництва. 

"Якщо ми говоримо про співробітництво з японською стороною, то одною з їніх вимог є постачання японського обладнання і вагонів японського виробництва. Електродепо також буде повністю проектуватися японською стороною під японську техніку", - сказав заступник голви КМДА.

За словами Міронова, на даний момент проект практчно зроблений, а технічна частина ще буде допрацьовуватися, також практично владнані проблеми із землею.  

"Фактично усі питання землевідведення вирішені. Єдина проблема – Русанівські сади. Із 159 дідлянок, які нам треба звільнити для проходження цієї лінії, у нас практино з усіми підписані договори по компенсації, виділенню іншої земельної дільянки або квартири, але є певна кількість землекоритсувачів, які не підписали договори", - сказав Міронов.

Водночас він висловив упевненість, що до початку будівництва, усі ці питання будуть вирішені. 

"У 2010 році завершимо повністю проектування і реальне виділення коштів можливе у 2011 році, тоді ж почнеться будівництво", - підсумував Міронов. 

 

Джерело: Українська правда, 17.02.10

Ще немає голосів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»