Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У столичному метро — поповнення

До кінця року в місті з’явиться понад сто сучасних вагонів

Від учора на Сирецько-Печерській лінії столичного метрополітену курсує “новачок”. Новий поїзд практично не відрізняється від своїх побратимів зовнішньо, проте всередині чимало нового. Поліпшено оглядовість та електронну систему управління для машиніста. Для пасажирів — окремі сидіння, відсутність шуму та чисте повітря. Придбання коштувало місту приблизно 22 млн грн. До кінця року в тунелі обіцяють запустити ще сто більш сучасних вагонів.

Учора на Сирецько-Печерську лінію столичного метрополітену запустили новий поїзд. Його придбали в рамках програми оновлення рухомого складу метро. Міський голова Леонід Черновецький узяв участь у церемонії запуску поїзда і став одним із перших його пасажирів. “Сьогодні у нас хороша новина для киян — ми запускаємо на лінію новий комфортний поїзд. Він допоможе розвантажити популярну серед киян Печерсько-Сирецьку лінію, якою щодня користуються понад 300 тисяч пасажирів”, — зазначив мер.

Новий поїзд купили в Росії. Головний вагон виготовили у Санкт-Петербурзі, решту — у Москві. Зовні він абсолютно ідентичний до тих, які нині курсують київським метро. Проте всередині приховано чимало новацій. Побільшало зручностей для машиністів. “Якщо в поїздах, випущених раніше, лобове скло складається з трьох частин, то тут воно суцільне. Це покращує оглядовість для машиніста, і він може оперативніше зреагувати на нестандартну ситуацію та зупинити потяг, якщо, наприклад, попереду пасажир упав із платформи”, — пояснює машиніст першого класу Євген Мірошниченко. Крім того, удосконалено управління, яке тепер “нашпиговане” безвідмовною сучасною електронікою, а керує машиніст за допомогою джойстика. Не менше переваг і для пасажирів. Сидіння для кожного відокремлено. До слова, у кожному вагоні 40—44 сидячих місць. Разом зі “стоячими місцями” новий поїзд може перевезти 330 пасажирів. Сидіння у вагонах обтягнуті гладеньким, але цупким матеріалом. Підлогу встелено зносостійким покриттям із візерунком. Сам корпус вагона також не без новацій. Вікна з товстого гартованого скла, стіни оброблені шумоізолюючою мастикою. Новий потяг також оснащено системою примусової вентиляції. Вона діятиме навіть у аварійному режимі, коли поїзд втратить контакт із рельсами, вентиляція переходить на живлення від акумуляторів.

Як розповів начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников, новий поїзд майже два роки чекав свого запуску в метро. “Були проблеми з проплатою. Нещодавно мер своїм розпорядженням виділив 6,5 мільйона гривень. Ми змогли здійснити останній платіж загальною вартістю 22 мільйони гривень та остаточно розрахуватися за придбання поїзда”, — пояснив керівник підземки. До слова, доки поїзд чекав запуску, він відкатав контрольні 200 км. Серйозних збоїв не було.

У цьому році, за словами заступника голови КМДА Валерія Міронова, для київського метро планують закупити ще понад сто нових вагонів. “Це будуть вагони нового покоління. З потужнішими двигунами, поліпшеною шумоізоляцією, вентиляцією і кондиціюванням. Буде поліпшеним антивандальне покриття як сидінь, так і підлоги. Та й зовнішньо вони матимуть кращий вигляд”, — пояснив пан Міронов. Нові вагони закуплять у двох російських та одного українського виробника.

від першої особи

Леонід Черновецький:
— У 2010 році ми випустимо на лінії більш ніж сто нових, сучасніших вагонів. Це буде рекордна кількість, адже у попередні роки йшлося про постачання 10—20 вагонів щорічно. Ми усвідомлюємо, наскільки важливим є метро для звичайного киянина.
Джерело: Хрещатик, 12.03.10

Автор: Ірина ЛАБУНСЬКА

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»