Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Столичне метро виходить на європейський рівень

У подарунок ветеранам підземка запустила новий потяг

Європейський рівень і вітчизняне виробництво поєднали в новому потязі столичної підземки. Вчора він вирушив Сирецько-Печерською лінією Київського метрополітену. Урочисто запускали його заступник голови КМДА Денис Басс і начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников. Новий потяг став хорошим подарунком від мера Леоніда Черновецького ветеранам. Запуск сучасного потяга метро приурочили до 65-ої річниці Перемоги в Великій Вітчизняній війні. Для міського бюджету він обійшовся у сорок мільйонів гривень. До кінця року планують замінити сто вагонів підземки.

Новий потяг метро європейського рівня, але вітчизняного виробництва вчора рушив Сирецько-Печерською лінією. Урочисто запускали його заступник голови КМДА Денис Басс і начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников.

“Сьогодні ми запускаємо принципово новий вид вагонів метрополітену. Важливо, що в часи економічної нестабільності в нас виходить оновлювати рухомий склад київської підземки. Я думаю, що всі мешканці міста це оцінять, особливо ветерани Великої Вітчизняної війни. Адже запуск нового потяга приурочено до 65-ої річниці Перемоги”,— наголосив пан Басс.

П’ять вагонів виробництва Крюківського ремонтного заводу вчора вже випробували перші пасажири. За словами метрополітенівців, у ньому все зроблено, аби кияни відчули якість нового рухомого складу. Зручності по-європейськи в цьому потязі обійшлися міському бюджету в 40 мільйонів гривень.
“Пасажири одразу помітять, наскільки суттєво такий потяг відрізняється дизайном. Також тут установлено сучасну систему шумоізоляції, вентиляції, а також пожежогасіння. А водії зможуть краще керувати потягом завдяки новим технологіям управління”,— зазначив перший заступник начальника Київського метрополітену Володимир Федоренко. Нові вітчизняні вагони оцінять і люди з обмеженими фізичними можливостями, які пересуваються на інвалідних колясках. У такому потязі для них передбачено спеціальні місця. “Це дуже важливо, адже наразі ми всіляко намагаємося полегшити пересування таких людей містом”,— наголосив пан Басс.

“Вагони — справді комфортні, в них дуже приємно їздити. А головне — їх вироблено в Україні”,— сказав один із перших пасажирів нового потяга, ветеран Великої Вітчизняної війни Микола Куриленко.

До кінця року міська влада планує замінити 100 вагонів столичної підземки. Наразі вже майже готовий другий рухомий склад вітчизняного виробництва. Після завершення технічних робіт він закурсує підземними артеріями Києва. Розподіляти “новинки” на лініях метрополітену мають намір порівну. Тож усі кияни зможуть відчути якість та комфорт перевезення сучасними потягами. Однак першою оновлять Сирецько-Печерську лінію. На сьогодні вона є найзавантаженішою. “Пасажири часто зверталися до нас із проханням збільшити кількість потягів. Однак раніше такої можливості не було. За кожен маршрут новий потяг перевезе 1200 пасажирів. Це суттєва допомога”,— сказав пан Федоренко.

Джерело: Хрещатик, 12.05.10

Автор: Тетяна КОТИК

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»