Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метробудівці поновлюють роботи

Уряд виділив кошти для завершення будівництва трьох станцій столичної підземки

До кінця нинішнього року компанія "Київметробуд" планує завершити зведення трьох станцій столичної підземки — "Деміївську", "Голосіївську", "Васильківську". Їх мали здати в експлуатацію ще торік, однак через брак коштів об'єкти довелося заморозити, а робітників відпустити у вимушені відпустки. Нинішнього року з державного бюджету передбачено 815 млн грн на спорудження найважливіших об'єктів інфраструктури міста, зокрема на столичну підземку. Перші кошти в розмірі 50 млн грн метробудівці вже отримали, тож активізували роботи. У планах компанії на наступний рік — продовження метрополітену в напрямку житлового масиву Теремки.

Після вимушеної перерви, пов'язаної із серйозним недофінансуванням, столична компанія "Київметробуд" поновлює роботи. Йдеться про спорудження ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії в напрямку житлового масиву Теремки. Про це вчора "Хрещатику" повідомив голова правління ВАТ "Київметробуд" Володимир Петренко. За його словами, наразі закінчився період застою в будівництві, тож нарощують темпи і обсяги робіт. "Нещодавно ми отримали з держбюджету довгоочікувані перші кошти в розмірі 50 мільйонів гривень,— повідомив він.— Гроші ці вкрай потрібні для добудови станцій "Деміївської", "Васильківської", "Голосіївської". Володимир Петренко додав, що у разі стабільного і вчасного фінансування до кінця нинішнього року зазначені об'єкти здадуть в експлуатацію. Для цього разом з КП "Київський метрополітен" було складено графік виконання запланованих робіт.

За словами пана Петренка, у зв'язку з поновленням будівництва керівництво компанії відкличе своїх працівників з відпусток, щоб організувати роботу в три зміни, тобто практично в цілодобовому режимі. Уже до кінця травня на пускових дільницях працюватиме понад 2 тисячі 100 робітників. "Під час вимушеного простою на своїх місцях лишалася частина спеціалістів, які дбали про утримання трьох станцій у безпечному стані, — повідомив Володимир Петренко. — Вони робили все можливе, аби не допустити деформації тунелів, у разі потреби вживали заходів безпеки. Щоправда, для цього метробудівці змушені були брати кредити в розмірі 60 мільйонів гривень". Він додав, що наразі ще залишаються проблеми з 15 субпідрядними організаціями, які заблокували рахунки компанії.

Володимир Петренко заявив, що в разі реалізації запланованого на 2010-й, у наступному році будівельники продовжать спорудження підземки в напрямку житлового масиву Теремки. Зокрема нові станції мають з'явитися в районі Національного виставкового центру, Одеської площі, Кільцевої дороги. "До того ж, у цьому районі передбачено побудувати підземний паркінг на 5 тисяч авто, — зазначив голова правління ВАТ "Київметробуд". — Тож власники зможуть залишати машини на стоянці, а самі пересядуть у метрополітен. Завдяки цьому вдасться значно скоротити час у дорозі та суттєво розвантажити столичні магістралі".

Нагадаємо, що Кабінет Міністрів має намір виділити Києву 815 млн грн у 2010 році на завершення будівництва об'єктів соціальної інфраструктури, до переліку яких включено і добудову трьох станцій метрополітену. Будівництво підземки в напрямку Теремків розпочалося у липні 2005 року, але через брак коштів, складну економічну ситуацію торік його було призупинено.

Джерело: Хрещатик, 20.05.10

Автор: Віталій КУРІННИЙ

Ще немає голосів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»