Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Кінцева станція — “Васильківська”

Уряд виділив другу частину грошей на добудову трьох станцій метро

Метро в напрямку житлового масиву Теремки цього року таки буде. Новий уряд, пообіцявши фінансувати будівельні роботи, схоже, свого слова дотримує. Нещодавно ПАТ "Київметробуд" отримало другий транш від Кабміну в розмірі 65 мільйонів гривень. Гроші спрямують на закупівлю обладнання та будівництво. Власне будівельні роботи планують завершити вже за два місяці, залишиться виконати спецмонтажні й оздоблювальні роботи.

Запустити підземку в напрямку житлового масиву Теремки надумали ще 25 років тому. Однак тодішніх технологій було замало, аби безпечно будувати метро в цьому районі. Тепер метробудівці впевнено кажуть, що до кінця нинішнього року рух підземними артеріями продовжать ще три нові станції: "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська". Про це заявив "Хрещатику" голова правління Публічного акціонерного товариства "Київметробуд" Володимир Петренко. "Якщо все буде добре і фінансування буде стабільним, то я обіцяю, що метробудівці свою роботу зроблять. І до нового 2011 року кияни отримають довгоочікуваний подарунок — три нові станції підземки",— запевнив він.

Зі зміною уряду держави, в підприємства відкрилося друге дихання. Нещодавно метробудівці отримали другий транш від Кабміну в розмірі 65 млн грн. Перші 50 млн грн їм виділили в травні, тому в надійній підтримці держави вони не сумніваються. "Коли дали перші 50 мільйонів гривень — це був випадок. А коли дали другий транш — це вже система",— розмірковує пан Петренко. Загалом же на повне завершення будівництва потрібно приблизно 800 млн грн.

Отримані гроші підуть на закупівлю обладнання та будівельні роботи. Наразі метробудівці працюють на всій довжині лінії. Будівельні роботи планують завершити за два місяці. Йдеться про оборотні тупики та притунельні споруди біля станцій. Наразі також виконують операції, пов’язані з верхньою будовою колії. Зокрема на цій ділянці підземки використають три види конструкцій колії. Спеціальні прилади фіксуватимуть коливання, показуючи, на яких коліях потяг їде плавніше. За словами пана Петренка, таким чином у майбутньому можна буде обирати вид конструкції колії і не створювати дискомфорту киянам, які живуть поблизу.

Крім того, на виході зі станції "Голосіївська" збудують підземний перехід через проспект 40-річчя Жовтня, тому що на наземному переході, що є, часто трапляються нещасні випадки. "Ми повинні ліквідувати всі небезпечні моменти",— наголосив голова правління. Відкрити підземний перехід планують уже наступного року.

Пан Петренко, маючи за плечима 39-річний досвід метробудування, з сумом і розчаруванням згадує минулий рік. Тоді підприємство залишилося наодинці з недобудованою підземкою. Грошей узагалі ніяких на роботи не виділялося. Аби не виникло надзвичайної ситуації, метробудівці змушені були взяти кредит у розмірі 60 млн грн під заставу власних матеріальних ресурсів. Тоді "Київметробуд" утратив дві тисячі кваліфікованих спеціалістів. Окрім того, за кілька років будівельникам заборгували майже сто млн грн. Однак пан Петренко сподівається, що влада міста і метробудівці працюватимуть злагоджено. "Будувати метро можна розпочати, а от припинити — вже ні. Тому що столиця розвивається, а підземний транспорт завжди залишатиметься найзручнішим видом пересування в мегаполісі",— переконаний Володимир Петренко.

Джерело: Хрещатик, 30.07.10

Автор: Тетяна КОТИК

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»