Чт, 05/08/2010 - 08:55
В цілому проект коштує 2 млрд. 100 млн. гривень. Основна частина фінансування будівництва об’єкта ведеться за рахунок державних коштів та за кошти, які передбачені в бюджеті столиці
Сьогодні в.о. голови КМДА Олександр Попов ознайомився з ходом будівництва метро у Голосіївському районі міста. Зокрема, Олександр Павлович оглянув стан обладнання тягової підстанції на будівництві станції метро «Деміївська», а також провів оперативну нараду на станції метро «Васильківська» з питань добудови та відкриття трьох нових станцій у напрямку житлового масиву Теремки.
Як поінформували під час робочої наради метробудівці, дільниця Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції «Либідська» до станції «Васильківська» має наразі високий ступінь будівельної готовності. Зокрема:
- виконано проходку перегінних тунелів між станціями;
- станція «Деміївська» побудована в конструкціях, на 95% завершуються архітектурно-оздоблювальні роботи та виконується монтаж систем життєзабезпечення (готовність 30%);
- станція «Голосіївська» побудована в конструкціях, на 70% виконано архітектурно-оздоблювальні роботи та на 25% виконано монтаж систем життєзабезпечення;
- станція «Васильківська» побудована на 80% в конструкціях, на 60% виконано архітектурно-оздоблювальні роботи, розпочато монтаж систем життєзабезпечення.
«Завдання, яке поставлено – це здача трьох станцій метро в нинішньому році. Наразі це завдання, за умови стабільного надходження фінансування, яке на себе бере у тому числі і міська влада, є реальним. Сьогодні ми вже говоримо про подальші перспективи розбудови столичного метрополітену, зокрема, до житлового масиву Троєщина», – підкреслив Олександр Попов.
Він додав, що новий рухомий склад для повного обслуговування Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітен отримає завдяки як українському виробнику, так і російському. Сьогодні розглядаються перспективні розробки Кременчуцького вагонобудівного заводу.
«Будемо орієнтуватися, в першу чергу, на українського виробника. Для даної лінії метрополітену передбачається придбати 50 вагонів як українського, так і російського виробництва, виконані з урахуванням наших технічних вимог з необхідним комфортом. Вартість одного такого вагону – 8 млн. грн.», – поінформував Олександр Попов.
Як повідомив журналістам після робочої наради з метробудівцями в.о. голови КМДА, в цілому проект коштує 2 млрд. 100 млн. гривень. Основна частина фінансування будівництва об’єкта ведеться за рахунок державних коштів та за кошти, які передбачені в бюджеті столиці. Для завершення робіт потрібно близько 700 млн. грн. Фінансування з державного бюджету розпочато відповідно до графіку, затвердженого прем‘єр-міністром України.
Джерело: Офіційний веб-портал Київської міської влади