Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У тестовому режимі

До 50-річчя Київського метрополітену, яке відзначатимуть 6 листопада, у напрямку Теремків рушить пробний поїзд

Цього року виповнюється 50 років Київському метрополітену. Саме до дня народження метро, 6 листопада, планують запустити перший пробний поїзд, який проїде від станції метро «Либідська» до нових станцій - «Деміївської», «Голосіївської» і «Васильківської». «Вечірка» дізнавалася, на якій стадії перебувають роботи на цих об'єктах.
Експериментальні технологи
Раз на два тижні керівництво Київського метрополітену разом з представниками столичної мерії, генпідрядниками, замовниками збираються у спеціально створеному штабі та обговорюють питання щодо будівництва нових станцій. Вчора засідання відбувалося на «Васильківській», де й побували кореспонденти «Вечірки». Це - остання з трьох станцій, яка відкриється цього року. На колії вже закладені рейки, стіни виблискують у Будівництво на станції! метро іде за планом світлі ліхтарів, починають споруджувати величезні люстри.
- «Деміївська» і «Голосіївська» готові приблизно на 95%, «Васильківська» - трохи менше, проте немає сумнівів, що до зазначеного терміну все буде готово, - запевнив «Вечірку» директор київської дирекції КП «Метрополітен» Олександр Охотніков. - Для нас головне - до настання холодів завершити зовнішні роботи. Крім будівельних робіт, благоустрою прилеглих до метрополітену територій, треба ще змонтувати дуже велику кількість обладнання, кабельно-провідникової продукції, якої на один кілометр метрополітену припадає близько 150 кілометрів. Тобто на всю ділянку у 4 км її потрібно понад 600 км. Крім комунікації обладнання треба ще провести його налаштування та забезпечити всі системи безпеки метрополітену - автоматичне регулювання швидкості, зв'язку, насосні і вентиляційні системи, а також облаштувати відеонагляд і умови для пересування людей з обмеженими фізичними можливостями.
Будівництво довжиною в 23 роки
Історія будівництва Куренівсько-Червоноармійської лінії розпочалася в 1984 році. Відкриття перших станцій у напрямку Голосієва планувалося ще в 1987-му. Та... не склалося.
- Тоді будівництво метро припинили через складні гідрогеологічні умови, - розповідає Олександр Охотніков. - Не було тоді сучасних технологій з тунелепрохідницькими комплексами, адже будувати в таких умовах можна лише після штучного замороження ґрунтів. Три роки тому можливість спорудження цих станцій з'явилась. Генеральний підрядник «Київметробуд» придбав тунелепрохідницькі машини, в тому числі всесвітньо відомої німецької фірми. Завдяки цим комплексам й були пройдені перегінні тунелі від станції «Либідська» до «Деміївської», від «Деміївської» до «Голосіївської», від «Голосіївської'» до «Васильківської».
Складнощі подолано
За словами Олександра Охотнікова, умови будівництва були дуже складними, особливо на станції «Голосіївська».
- Через високий рівень ґрунтових вод будівництво було складним, адже нижня частина будівельної ділянки - і перегінні тунелі, і сама станція з комплексом тунельних і пристанційних споруд - знаходяться під водою. Крім того, з уклоном і генеалогією Голосіївської площі пов'язані додаткові проектні рішення, які ще більше ускладнили будівництво. Та, на щастя, всі складнощі подолано. До речі, я з гордістю можу сказати, що у Київському метро наразі найвища пропускна спроможність рухомого складу серед метрополітенів країн СНД - до 40 поїздів на годину, тобто інтервал між поїздами може становити 90 секунд.
Метробудівці запевнили, що після пуску пробного поїзда будуть помітні й ліквідовані всі невеликі огріхи, і пообіцяли, що за належного фінансування будівництво наступних трьох станцій - до ВДНГ та Теремків - розпочнуть уже наступного року.

Автор: Оксана Котляренко
Джерело: Вечірній Київ

 

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 1 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»