Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Кінець епохи транспортних довгобудів

Минулого тижня поїзди метро вперше випробували нову ділянку Червоноармійсько-Куренівської лінії. Пасажири користуватимуться нею з 15 грудня

У переддень півcтолітнього ювілею столичної підземки потяги метрополітену вирушили в перший пробний проїзд на ділянці між новими станціями "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська" та у зворотному напрямку. На урочистому запуску вагонів були присутні Президент України Віктор Янукович, міністри, перший заступник голови КМДА Олександр Попов. Керівники метрополітену розповіли про перспективи розвитку столичної підземки і транспортної мережі Києва до 2015 року. Пасажири зможуть користуватися новими станціями Червоноармійсько-Куренівської лінії вже з 15 грудня.

У столиці закінчується “епоха транспортних довгобудів”. За минулих півроку міській владі вдалося ввести в дію низку об’єктів, зведення яких затяглося на кілька років. Естакада на Набережно-Хрещатицькій, транспортний вузол “Лівий берег”, лінія швидкісного трамвая, а наприкінці минулого тижня до цього списку реанімованих об’єктів додалася й розв’язка на Московській площі. Незабаром урочисто відкриють рух для поїздів метрополітену на новій ділянці Червоноармійсько-Куренівської лінії — запрацюють станції “Деміївська”, “Голосіївська” та “Васильківська”.

Наприкінці минулого тижня під час технологічного пробного пуску поїздів на станції “Деміївська” були присутні Президент України Віктор Янукович, міністри, представники столичної влади. За словами першого заступника голови КМДА Олександра Попова, за час будівництва було освоєно 1 млрд 800 млн грн. Для завершення робіт на цих станціях потрібно ще 160 млн грн. “Закінчують диспетчеризацію, облаштування охоронної сигналізації, пусконалагоджувальні роботи, і через місяць, а точніше, 15 грудня, буде введено в експлуатацію ці станції”,— сказав Олександр Попов. До слова, наступного року заплановано здати наступну станцію синьої лінії — “Виставковий центр”, а також завершити будівництво “Іподрому” та “Теремків”, які, згідно з проектом, мають прийняти пасажирів за два роки. А загалом до 2018-го в місті побудують 23 нові станції підземки. Олександр Попов визнав, що ці плани хоч і амбітні, проте цілком реальні.

Під час урочистого святкування 50-річчя Київського метрополітену в палаці “Україна” Президент України Віктор Янукович, вручаючи нагороди працівникам підземки, зауважив: “Сьогодні наше метро — один із найкращих, найзатишніших видів транспорту і є візитівкою України у світі”. За його словами, на сьогодні столичний метрополітен не має рівнозначної транспортної альтернативи в місті. Водночас Президент не закриває очей і на проблеми підземки — брак коштів на розвиток і оновлення рухомого складу, незрозуміле використання прибутків від реклами, періодична зміна вартості проїзду. Аби вирішити ці питання, керівники міста дістали доручення затвердити фінансовий план столичного метрополітену на 2011 рік, ухвалити генеральний план шляхових переходів і розв’язок та загалом перебудувати систему пасажирських перевезень. “Кияни мають швидко й зручно рухатися містом”,— заявив глава держави.

Джерело: Хрещатик, 09.11.10;

Автор: Наталка МАРКІВ

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»