Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Київська влада серйозно налаштована на подальше будівництво метрополітену та оновлення його рухомого складу. ФОТОРЕПОРТАЖ

Про це заявив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов 18 січня 2012 року під час відвідування Вагоноремонтного заводу – структурного підрозділу Київського метрополітену.

Керівника столичної влади цехами заводу супроводжували начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко та директор заводу Анатолій Гомоляко.

"Щороку завод ремонтує близько третини всього інвентарного парку вагонів Київського метрополітену, виконує великі обсяги робіт з ремонту колісних пар, тягових двигунів, мотор-компресорів. Також виконуються роботи з виготовлення нестандартного обладнання та інструментів для заводу і інших служб метрополітену. Працівники заводу все роблять для забезпечення метрополітену надійно відремонтованим рухомим складом. Проте виробнича база заводу, а це - фрезерні, токарні, шліфувальні станки, преси, штампи за роки напруженої роботи технічно застаріли. Зараз, через тривале недофінансування потреб метрополітену, підприємство не має можливості власними силами оновити виробничу базу заводу" - проінформував Олександра Попова начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко.

Після знайомства з роботою Вагоноремонтного заводу голова КМДА Олександр Попов зустрівся з трудовим колективом метрополітену. Під час зустрічі він окреслив плани київської влади стосовно подальшого розвитку метрополітену. «Ми дуже серйозно налаштовані на подальше будівництво метрополітену в Києві, в середньому плануємо щороку здавати по дві станції метрополітену. Цього року будемо вводити дві станції і завершимо будівництво лінії на Теремки. І в цьому році, я маю надію, розпочнемо перші будівельні роботи на четвертій гілці метрополітену, яка вирішить проблему забезпечення Троєщини. Це дуже кошторисний проект, декілька мільярдів доларів, а з будівництвом моста – ще дорожче. Ми вже сьогодні бачимо той обсяг фінансування і джерела його забезпечення, тому нас всіх в наступних роках чекає напружена праця в розвитку метрополітену. Крім цього, у нас є плани щодо розвитку гілок, які сьогодні експлуатуються і потребують подальшого розвитку. Ми їх визначили в новому генеральному плані, в Стратегії розвитку міста. Запевняю вас, наша політика буде спрямована на конструктивний розвиток підприємства» - наголосив Олександр Попов.

Не залишив Олександр Павлович без уваги і проблеми Вагоноремонтного заводу, який потребує технічного переоснащення. Тут же, перед присутніми в залі, він дав доручення підготувати програму технічного переоснащення заводу. «На цей рік програма підтримки метрополітену вже визначена і вона дуже кошторисна - 1,5 млрд. грн. на будівництво метрополітену та 1 млрд. грн. на оновлення рухомого складу через співпрацю з Японією. На наступний рік, я переконаний, ми підготуємось, визначимось і реалізуємо програму технічного переоснащення заводу» - запевнив очільник КМДА.

Середня оцінка: 3.8 (4 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»