Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Київське метро безпечне для пасажирів

У підземці замінюють небезпечні люстри та демонтують МАФи на входах

Столичний метрополітен забезпечує 50-60 % від усіх перевезень громадського транспорту у Києві. За добу ним користується близько 1,6 млн пасажирів, але через зупинки потягів між станціями та нещодавнє займання на станції “Осокорки” кияни справедливо задаються питанням: наскільки безпечний цей вид транспорту? У КП “Київський метрополітен” запевняють, що не порушують безпеку руху потягів, а пересуватися у метро так само безпечно, як і раніше.

У столичному метрополітені повідомляють, що причиною займання архітектурного оздоблення світильника на станції “Осокорки” стало проникнення вологи в місці температурного стику із склепіння станції, що призвело до виникнення струму між контактами і, як наслідок, до його нагріву та іскріння.

Заступник начальника “Київського метрополітену”, головний ревізор з питань безпеки руху Валерій Мелещенко, запевняє, що за останні роки метрополітен жодного разу не порушив безпеки руху потягів. “Технічний стан вагонів постійно перевіряють. А щодо пожежі, то на двох станціях, “Славутич” та “Дружби народів” (побудовані за схожою системою, як і “Осокорки”), ми їх обстежили й працюємо над заміною світильників та електропороводки,— каже пан Мелещенко.— Ми дотримуємося усіх вимог й в умовах виникнення надзвичайних ситуацій навчилися не допускати перебування пасажирів в тунелях — потяги виводяться на найближчу станцію, щоб можна було забезпечити евакуацію людей”.

Найбільшою проблемою метро, що може призводити до неполадок у його роботі, фахівці вважають те, що багато станцій були побудовані ще в 60-х роках минулого століття. “За цей час змінилися вимоги до безпеки на станціях, системи протипожежного захисту — усе осучаснилося, тому є потреба оновити ці станції”,— переконаний Руслан Буханець, заступник начальника ГУ Держтехногенбезпеки в Києві. До слова, перший нормативний документ, який регламентував вимоги до метрополітену, як транспортного засобу, був прийнятий у 1980 році. З того часу його змінювали кілька разів, востаннє у 2011 році. З кожною зміною вимоги до будівництва ставали все жорсткішими, відповідно й нові станції ставали значно безпечнішими для користування.

До того ж, міська влада приділяє значну увагу безпеці на станціях метро. “У минулому році на протипожежні заходи у метрополітені було витрачено 6,6 мільйонів гривень”,— зазначив “Хрещатику” Віталій Пшеничний, начальник ГУ з питань надзвичайних ситуацій. Крім того, тут активно працюють над очищенням підземних переходів біля станцій метро від МАФів, щоб звільнити шляхи евакуації, адже відповідно до діючих норм проходи мають бути не менше 6 метрів. “Ми перевірили 49 станцій, і 737 МАФів були демонтовані. Відповідна робота продовжуватиметься й надалі”,— наголошує Віталій Пшеничний.

Джерело: Хрещатик, 21.03.12, http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4059/art/1332268937.html

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 1 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»