Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Метро на Теремки будують за графіком

Від станції “Іподром” розпочали прокладання тунелів до Одеської площі

Минулого року в Києві ввели в експлуатацію ювілейну 50-ту станцію метро “Виставковий центр”. Зараз тривають роботи зі спорудження двох наступних — “Іподром” та “Теремки”, які після їх відкриття завершать Куренівсько-Червоноармійську лінію та значно покращать транспортне сполучення міста. Вчора одразу два тунелепрохідницькі щити рушили від майбутньої станції “Іподром” до житлового масиву Теремки. Метробудівці почали прокладати тунелі до останньої зупинки підземки південного напрямку. Хід будівництва особисто перевірив голова КМДА Олександр Попов.

Після ознайомлення з роботами, які наразі проводяться на ділянці поблизу столичного іподрому, Олександр Попов запевнив, що будівництво метро йде за графіком, тож станція “Іподром” буде здана вже у жовтні, а до кінця року введуть в експлуатацію і станцію “Теремки”.

Як зазначив “Хрещатику” Володимир Петренко, гендиректор ПАТ “Київметробуд”, наразі на цій ділянці завершена проходка механізованими комплексами, і ці установки почали рухатися у бік Одеської площі. Працювати метробудівцям доводиться у дуже важких технологічних умовах, адже на цій території знаходяться притоки річки Либідь та великі пливуни. “У 1984 році лінія була завершена на станції “Либідська”, і надалі цей напрямок вважався непереборним для будівництва. Тож зараз роботи вдається проводити лише з використанням найсучасніших технологій”, — зазначив Володимир Петренко.

Олександр Попов подякував працівникам підприємства за їхню напружену та тяжку роботу, завдяки якій вже до кінця року тисячі мешканців масиву Теремки та навколишніх містечок зможуть швидше та комфортніше діставатися до місця призначення. Зазначимо, що станція “Іподром” знаходиться на глибині 12 м, тунелі місцями прокладено на глибині до 20 м. Після введення в експлуатацію ці дві станції метро завершать Куренівсько-Червоноармійську лінію, довжина якої складе 25 км. І з півночі на південь Києва завдяки цій лінії можна буде проїхати за 35 хвилин.

“Ми вже вирішили, куди рухатимемося далі після закінчення спорудження Куренівсько-Червоноармійської лінії. Зокрема добудуємо станцію “Львівська брама”, що дозволить розвантажити пасажиропотік на існуючих станціях у центрі міста. І одночасно розпочнемо будівництво метро на Троєщину. Крім того, у травні активізуємо будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. До речі, наприкінці поточного місяця роботи відбуватимуться одразу на трьох ділянках нового мосту, які у 2013 році об’єднаються у єдиний проект. І вже наступного року буде запущено автомобільний рух цим переходом”, — поділився планами Олександр Попов.

Він відзначив, що наразі столична влада шукає шляхи інвестування цих проектів. Нагадаємо, що один з них був презентований на Київському інвестиційному форумі та викликав значне зацікавлення іноземних інвесторів. І на думку Олександра Попова, саме об’єднання зусиль приватних партнерів та держави дозволить значно пришвидшити темпи будівництва метро у столиці.

Джерело: Хрещатик, 08.05.12, http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4082/art/1336412189.html

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 4 (8 голосів )

e-Квиток

mastercard

Картка киянина

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Довіряй ЗСУ!

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Профілактика грипу та ГРВІ

Дорожні небезпеки

Профілактика інфарктів та інсультів