Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

З Оболоні на Теремки за 35 хвилин

До нового року Куренівсько-Червоноармійська лінія з'єднає північний і південний райони столиці

До кінця року в столиці з'являться дві нові станції метрополітену — "Іподром" і "Теремки". З їх введенням Куренівсько-Червоноармійська лінія сполучить північ і південь столиці. Подолати відстань у майже 22 кілометри з Оболоні на Теремки завдяки підземці можна буде за 35-40 хвилин, враховуючи час на зупинки під час посадки-висадки пасажирів. При оздобленні станцій використають вітчизняні матеріали — мармур і граніт. Для людей із особливими потребами встановлять ліфти, а для короткозорих змонтують спеціальні гумові смуги.

Наразі столичні метробудівці впевнено просуваються в напрямку Одеської площі. Уже до кінця нинішнього року заплановано здати в експлуатацію дві нові станції підземки. "У жовтні буде відкрито станцію "Іподром", а в кінці грудня — "Теремки",— розповів "Хрещатику" директор інституту "Укрметротунельпроект" Віктор Янікін.— Загалом протяжність від станції "Виставковий центр" до станції "Іподром" трохи менше кілометра, і від "Іподрома" до станції "Теремки" — один кілометр чотириста метрів". За його словами, обидві станції неглибокого залягання. Тож ескалатори тут не передбачено. До того ж, потяги не будуть виїздити на поверхню, а розвертатимуться під землею. "У цьому "Теремки" подібні до кінцевої станції, розташованої в протилежному напрямку цієї лінії підземки — "Героїв Дніпра",— зазначив Віктор Янікін.— Згідно проекту, весь комплекс будівництв, який передбачає спорудження двох нових станцій метрополітену, становить понад один мільярд сімсот мільйонів гривень".

Директор проектного інституту розповів, що завдяки продовженню Куренівсько-Червоноармійської лінії вдасться суттєво розвантажити столичні магістралі, зменшити транспортні потоки в напрямку центра столиці. Насамперед зменшиться кількість громадського транспорту, особливо подовжених автобусів і тролейбусів, так званих "гармошок".

"Якщо глянути на карту Києва, то Куренівсько-Червоноармійська лінія проходить із півночі на південь столиці. Із запуском цієї дільниці вона буде діяти від крайньої точки на півночі Оболоні і до самої крайньої точки на півдні — масиву Теремки,— розповів Віктор Янікін.— Тобто пасажири безперешкодно, по прямій, без усіляких пересадок на інші лінії метро та інші види транспорту можуть сісти в одній точці і найкоротшим шляхом дістатися протилежної частини столиці". Він додав, що загалом відстань від Оболоні до Теремків становить майже 22 кілометри. Подолати її, проїхавши у метрополітені, можна буде за 35-40 хвилин. На наземному ж транспорті на це потрібно в два-три рази більше часу, враховуючи проїзд через центр міста, численні пробки і затори.

Головний архітектор проектів, начальник архітектурно-планувального відділу інституту "Укрметротунельпроект" Валерій Гнєвишев розповів "Хрещатику", що станція "Іподром" в конструктивному відношенні є триколонною станцією, трьохпролітною, по типу станції "Голосіївська". "Тут буде споруджено два вестибюлі, але вводити в експлуатацію станцію на перший час роботи будуть з одним,— пояснив архітектор.— Поки пасажиропотік не зросте до того рівня, коли потрібно буде відкривати й другий вестибюль".

За словами пана Гнєвишева, через всю станцію перекинуть пішохідну галерею. Подібна галерея є на станції "Позняки", тільки з одним рядом колон. На ній розміститься блок службових і технічних приміщень метрополітену. Одночасно галереєю можна буде скористатися для безперешкодного пересування по станції, не спускаючись на платформу.

Також на "Іподромі" встановлять ліфти для людей з обмеженими фізичними можливостями, а для короткозорих громадян змонтують спеціальні гумові стрічки на перонах. "Станція "Іподром" дещо подібна до станції "Васильківська". Тут лише торшери у вестибюлях іншого типу, їх вмурують в колони,— розповів Валерій Гнєвишев.— В освітлювачах світло відбиватиметься, адже у прожектори встановлять спеціальні дзеркала". Він додав, що для оздоблення станції використовується граніт на підлозі, а на стінах — мармур. Загалом всі матеріали вітчизняні, адже з-за кордону везти і довго, і дорого.
 

Джерело: Хрещатик, 15.08.12, http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4130/art/1344967306.html

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 1 (2 голоси)

e-Квиток

mastercard

Картка киянина

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Довіряй ЗСУ!

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Профілактика грипу та ГРВІ

Дорожні небезпеки

Профілактика інфарктів та інсультів