Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Київський метрополітен вживає заходи для покращення умов перевезення пасажирів

З метою підвищення якості обслуговування пасажирів Київським метрополітеном було створено комісію, яка обстежила станції метрополітену та визначила допустимі місця розміщення пересувних торгівельних об’єктів  (лотків, столів, рундуків тощо). З урахуванням діючих нормативних документів, було розроблено нові «Схеми розміщення пересувних торгівельних об’єктів». При цьому, кількість місць для торгівлі зменшилась.

«Багато торгівельних лотків працювало в касових залах, а згідно з новими Правилами пожежної безпеки в метрополітенах, їх забороняється розміщувати на шляхах евакуації пасажирів. Тому усі ці розкладки з батарейками, окулярами, косметикою, предметами одягу тощо були прибрані зі станцій. Таким чином, шляхи проходу та евакуації пасажирів на випадок надзвичайної ситуації вивільнилися», – пояснив Петро ЧЕЛОВАН, начальник відділу пожежного нагляду та технічних засобів охорони.

Відтак, у результаті вжитих заходів залишились тільки місця продажу преси.

Скорочення об’єктів торгівлі вже має позитивні результати – пасажирам стало зручніше проходити на станції, санітарний стан переходів та касових залів покращився. Це підтверджує, зокрема, начальник станції «Академмістечко» Віра САЧЕНКО:

«На станції «Академмістечко» і в прилеглих підземних переходах було за дислокацією 33 місця торгівлі. Вони заважали пасажирам, тому що частково загороджували турнікети, та й працівникам станції додавали клопоту – продавці часто залишали після себе сміття, тож нашому персоналу доводилося прибирати за ними. У результаті зменшення торгових місць, ситуація значно покращилася. Немає нарікань від пасажирів на торгівлю, столи мають естетичний вигляд. Та й нам працювати на станції стало приємніше».

З метою збереження досягнутих результатів нині персонал метрополітену пильно контролює діяльність торгівців, які залишились., Аби продавці не допускали перевищення площ та порушення встановленого асортименту товарів, працівники станцій постійно пильнують чітке дотримання ними договірних умов оренди.

Проте в столичному метрополітені існує болюча проблема стихійної торгівлі. І хоча персонал станцій регулярно докладає зусиль для її викорінення, повністю подолати це явище не вдається. Стихійна торгівля, згідно ст. 160 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» є адміністративним правопорушенням і лише міліція має право її припиняти, проте, вочевидь, не достатньо наполегливо це робить. Адже лише за вересень поточного року працівниками КП «Київський метрополітен» надано 848 викликів про наявність осередків торгівлі за телефонами чергових частин міліції відповідних районів та за телефоном 102. Утім з них 314 викликів залишились без належного реагування.

Працівниками КП «Київський метрополітен» у межах їхніх повноважень проводиться постійна системна робота щодо недопущення та видалення несанкціонованої торгівлі з площ метрополітену, створені групи швидкого реагування для забезпечення щоденних профілактичних заходів з припинення такої протизаконної діяльності.

Окрім обмеження вільного проходу пасажирів, стихійна торгівля в метрополітені становить пряму небезпеку - заважає під’їзду транспорту аварійно-рятувальних служб і карет швидкої допомоги, захаращує шляхи евакуації пасажирів. Торгівля з рук викликає справедливі нарікання мешканців та гостей нашого міста, адже призводить до погіршення санітарного стану території метро та в цілому спричиняє порушення громадського порядку. Тому КП «Київський метрополітен» в офіційному порядку звертатиметься до ГУ МВС України в м. Києві з проханням посилити заходи щодо забезпечення правопорядку на підпорядкованих їм територіях метрополітену.

Середня оцінка: 3.8 (6 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»