Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Київський метрополітен передав Крюківському вагонобудівному заводу перші 5 вагонів на модернізацію

Сьогодні, 15 березня, в електродепо «Дарниця» комунальне підприємство «Київський метрополітен» у присутності голови КМДА Олександра Попова передало Публічному акціонерному товариству «Крюківський вагонобудівний завод» на комплексну модернізацію перші 5 вагонів метрополітену із 95 запланованих. Оновлення рухомого складу відбуватиметься за кошти Кіотського протоколу і триватиме 20 місяців.

Призначені для модернізації вагони обслуговували Святошинсько-Броварську лінію метрополітену понад 40 років. Тепер їх підготували до оновлення – демонтували старе устаткування та внутрішнє оздоблення.

Володимир Федоренко, начальник КП «Київський метрополітен»:
«Кожен з цих п’яти вагонів, які ми передаємо на модернізацію, за роки роботи на лінії Київського метрополітену перевіз багатомільйонну кількість пасажирів, майже рівну населенню України. Але ці вагони свого часу були зроблені дуже добротно, з якісного металу. Тому нині є можливість продовжити термін їх експлуатації ще не менше, ніж на 20 років. Модернізація вагонів технічно вигідна та економічно доцільна. І таку практику успішно застосовують в інших країнах».

Один із основних етапів модернізації передбачає заміну морально застарілого тягового приводу з релейно-контактною системою управління на більш сучасний тяговий привід, в основі якого лежить принцип частотного управління з використанням сучасних технологій. Вони дозволять зекономити не лише на споживанні потягом електроенергії, а й на подальшому обслуговуванні та ремонті модернізованих вагонів. Машиніст керуватиме оновленим составом на сучасному пульті з комп’ютерною системою управління поїздом.

У процесі заводських робіт старі вагони перевтіляться на нові – повністю зміниться їхній зовнішній та внутрішній вигляд. Окрім ходового обладнання, будуть встановленні нові двері та вікна, поручні та пасажирські крісла, системи освітлення та зв’язку, з’явиться нова підлога – усе відповідно до нових стандартів якості. Таким чином, омолоджений рухомий склад підвищить комфорт і безпеку перевезення пасажирів.

Київський метрополітен очікує отримати модернізований дослідний потяг до кінця жовтня поточного року. Состав вийде на лінію не одразу – спершу проходитиме повний цикл випробовувань для підтвердження відповідності вимогам якості та безпеки. Цей процес триватиме близько двох місяців. У разі успішного результату наступні 10 вагонів будуть направлені на модернізацію в листопаді-грудні 2013 року.

Повернення молодості старим вагонам Київського метрополітену стало можливим за ініціативи голови КМДА Олександра Попова, а також за сприяння уряду і керівництва держави.

Середня оцінка: 5 (10 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»