Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У Київському метрополітені відбулась нарада з питань реалізації проекту «Єдиний електронний квиток»

Офіційні засоби масової інформації 17 липня розповсюдили повідомлення про те, що в Київській міській державній адміністрації відбулася презентація системи «Єдиний електронний квиток». Оскільки фахівці КП «Київський метрополітен» не були запрошені на цей захід, а отже інформація стосовно майбутньої системи оплати проїзду пройшла повз них, було прийнято рішення запросити розробника до діалогу та з’ясувати в нього конкретні принципи побудови і технічні рішення системи «Єдиний електронний квиток».

Відтак, 19 липня в адміністрації Київського метрополітену за участю керівного й інженерного складу підприємства, директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Євгена Водовозова та представників переможця інвестиційного конкурсу ТОВ «Альфа Пей Термінал» відбулась нарада з питань реалізації проекту «Єдиний електронний квиток» в метрополітені.

Гостям було запропоновано повідомити принципи побудови запропонованої системи, її відмінності від існуючої, конкретні технічні рішення щодо переходу на неї в умовах діючих станцій метро без погіршення якості обслуговування пасажирів та без порушення системи оплати за послуги метрополітену. Також фахівці метрополітену очікували почути інформацію про типи та характеристики основного обладнання, яке розробники мають наміри встановити в метрополітені, та конкретні переваги для пасажирів паперових квитків у порівнянні з пластиковими жетонами. Окрім того, метрополітенівці поцікавились технічними та економічними перевагами єдиного електронного квитка як для пасажирів, так і для підприємства.

На ці та багато інших поставлених запитань присутні представники переможця інвестиційного конкурсу не змогли кваліфіковано надати навіть концептуальну інформацію. Їхній виступ містив лише загальні фрази й декларування намірів.

Слід зазначити, що подібна технічна нарада проведена вже втретє. Проте, як під час попередніх обговорень, так і цього разу фахівцям метрополітену не вдалося отримати конкретної інформації від ТОВ «Альфа Пей Термінал» про систему, яку воно має наміри впровадити в столиці України.

За таких умов спеціалісти Київського метрополітену вкрай стурбовані подальшою долею підприємства. Вони підтримують ідею переходу на єдиний електронний квиток і для цього в метрополітені вже створена база. Діюча в підземці безконтактна картка може успішно слугувати єдиним електронним квитком і де-факто робить це зараз. Наприклад, проїзний квиток на метро-трамвай працює в автоматизованій системі проходу як у метро, так і в швидкісному трамваї на житловий масив Борщагівку. Тобто, прототип єдиного електронного квитка у Києві вже є. Для його централізованого запровадження в усьому громадському транспорті столиці необхідно лише обладнати спеціальними зчитувачами рухомий склад КП «Київпастранс».

Діюча система оплати проїзду в метрополітені дає можливість сьогодні випускати поїзди на лінії та забезпечувати весь процес перевезення пасажирів. Її руйнування працівники підприємства не допустять. Бо інакше це призведе до затримки зарплат і відсутності коштів на ремонти, що дуже швидко зупинить метрополітен.

На сьогодні питання щодо принципів реалізації проекту «Єдиний електронний квиток» в метрополітені залишається відкритим.

Середня оцінка: 4.6 (16 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»