Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Студентам столичних вищих навчальних закладів відтепер зручніше сплачувати за проїзд в Київському метрополітені

ПРЕС-РЕЛІЗ

Напередодні навчального року КП «Київський метрополітен» підготував гарний подарунок для студентів столичних вищих навчальних закладів – починаючи з вересня поточного року київські студенти – власники студентських квитків з безконтактним інтерфейсом отримали можливість придбати пільговий студентський місячний проїзний квиток на метрополітен з можливістю продовження терміну дії за допомогою пристроїв пасажирської автоматики, без необхідності придбання окремого квитка.

Даний проїзний квиток є продуктом спільної праці Київського метрополітену, Київського політехнічного інституту, НДІ прикладних інформаційних технологій та ТОВ «Кард-Сістемс», який принципово відрізняється від звичайних студентських місячних проїзних квитків.

В якості носія проїзного квитка використовується студентський квиток з вбудованим безконтактним інтерфейсом. Для використання його для проїзду в метрополітені на картку записується транспортний додаток, який дозволяє студенту купувати пільгові місячні проїзні квитки в касі або самостійно за допомогою автоматів самообслуговування.

Пілотний проект з використання таких квитків розпочався в січні 2012 року зі студентами НТУ «Київський політехнічний інститут». На сьогодні можна говорити про позитивні результати пілотного проекту. Наразі транспортний додаток записаний на 1869 студентських квитків. Щомісячно студенти купують більше 1000 пільгових проїзних квитків.

Коментуючи цю подію, головний інженер КП «Київський метрополітен» Володимир Зель відзначив, що запровадження нової послуги для студентів столичних вищих навчальних закладів відбувається завдяки універсальності діючої в метрополітені автоматизованої системи проходу пасажирів, яка дозволяє впроваджувати будь-які види проїзних квитків у відповідності з кращими світовими та європейськими практиками та стандартами.

Зокрема, протягом останніх 8 років (з грудня 2005 року) пасажирам пропонувалось більше 30 видів проїзних квитків, а саме:

  • на довільну кількість поїздок з поповненням ресурсу, в тому числі зі знижками;
  • на календарний термін дії (місячні, квартальні, річні, в тому числі на 2 та 4 види транспорту);
  • на календарний термін дії пільгові (студентські місячні, річні, в тому числі на 2 та 4 види транспорту);
  • на календарний термін дії з поповненням ресурсу (місячні);
  • на календарний термін дії з поповненням ресурсу пільгові (місячні студентські, службові, «Картка киянина»);
  • на календарний термін дії з дати першого використання (на 15, 30, 365 днів).

Слід зазначити, що ці проїзні квитки працюють не тільки в метрополітені, а і на наземному транспорті, зокрема на швидкісному трамваї. Загалом на сьогодні в обігу знаходиться близько 500 тис. безконтактних карток.

Зовсім не випадково, що саме студенти Київської політехніки були обрані для демонстрації нової послуги на столичній станції метро «Іподром». Починаючи з 2006 року кращий вищий навчальний заклад країни розпочав активне впровадження студентського квитка в якості багатофункціонального документа з функціями посвідчення особи, електронної перепустки, банківської картки, посвідчення на право пільгового проїзду на транспорті та ін.

Послуга з придбання пільгового контракту на даний момент розрахована на студентів, які мають, так званий, гібридний студентський квиток-картку з двома чіпами – контактним та безконтактним. На контактний чіп заноситься інформація про власника, права на пільги та банківська інформація. Безконтактний чіп забезпечує використання картки у системах контролю доступу до приміщень навчального закладу і гуртожитків, в якості бібліотечного квитка, а також може містити транспортний додаток – спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє вносити на картку дані про придбання проїзного квитка, після чого можна користуватись правом пільгового проїзду у метрополітені.

Нова послуга, яку запроваджено у КП «Київський метрополітен», має низку важливих переваг:

  1. Спрощує студентам процес придбання проїзного квитка для пільгового проїзду у метро. Це можна зробити в будь-який зручний час на будь-якій станції метрополітену.
  2. Створюється можливість поступового зменшення прямих та операційних витрат метрополітену на обслуговування цієї категорії пасажирів.
  3. Електронний студентський квиток – це один з різновидів соціальної картки. Технології й досвід його впровадження та використання на транспорті можуть бути корисними у сфері автоматизації обліку перевезень пасажирів інших категорій, які користуються пільгами.

На даний момент ця інноваційна послуга з придбання студентських проїзних квитків через каси або автоматичні пристрої самообслуговування метрополітену доступна для студентів КПІ, які мають студентські квитки з безконтактним чіпом. Для активації послуги необхідно записати на студентський квиток спеціальне програмне забезпечення – транспортний додаток.

Студенти інших столичних вишів тепер також можуть користуватись новою послугою за наявності у них відповідних студентських квитків з безконтактним інтерфейсом та після укладання договору між КП «Київський метрополітен» та відповідним навчальним закладом на первину ініціалізацію таких квитків і підтримання бази даних студентів в актуальному стані. Індивідуальна ініціалізація квитків проводиться на дільниці забезпечення засобами оплати проїзду КП «Київський метрополітен» за адресою: проспект Перемоги 35, кімната 113. Після ініціалізації квитка, вперше потрібно записати на ньому контракт на місяць в будь-якій касі метрополітену. В подальшому термін дії квитка продовжується як в касах метрополітену, так і в автоматах дозапису безконтактних карток, що встановлені в вестибюлях станцій.
 

Середня оцінка: 3.9 (22 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»