Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Заява адміністрації Київського метрополітену на звинувачення у корупційних діях працівників підприємства

Останнім часом у засобах масової інформації з’являються статті, пов’язані з впровадженням у міському пасажирському транспорті єдиного електронного квитка. При цьому, використовуючи об’єктивні і цілком зрозумілі наміри міської влади щодо впровадження єдиного електронного квитка, які підтримуються всіма транспортними підприємствами, окремі ЗМІ спотворюють існуючий стан речей у метрополітені та ображають його колектив.

Як приклад, публікація в газеті «Вести» від 28 серпня 2013 року, в якій значна частина працівників метрополітену показана як шахраї, які крадуть кошти з доходів підприємства. Естафету газети підхопили деякі телеканали.

Використовуючи тактику посилання на так званих «експертів», автори зазначених стверджень таким чином просто намагаються зруйнувати існуючу на метрополітені чітку, налагоджену систему збору та обліку виручки від перевезень пасажирів.

У результаті цих руйнівних дій формується думка, що доходів метрополітен отримує достатньо, а його збитковість – це наслідок крадіжок жетонів працівниками, в той час, коли численні перевірки комунального підприємства "Київський метрополітен" контролюючими органами різних рівнів і напрямків підтверджують фактичну збитковість підприємства через невідповідність діючого тарифу на перевезення економічно обґрунтованому рівню.

Такі дії окремих ЗМІ несуть за собою потенційну небезпеку для пасажирів, оскільки надається неправдива інформація про метрополітен замість зосередження уваги громадян на значимості, важливості цього виду транспорту та необхідності підтримки підприємства для підвищення рівня його технічного стану з метою надання якісних та безпечних послуг із перевезень.

Ті, хто організовують цю дезінформаційну кампанію, не користуються громадським транспортом, у тому числі метрополітеном, тому не постраждають від можливих наслідків своїх дій.

Адміністрація КП "Київський метрополітен" вважає, що організована інформаційна атака спричинена принциповою позицією підприємства щодо впровадження єдиного електронного квитка саме на базі діючої автоматизованої системи проходу пасажирів у метрополітен, а не шляхом побудови якоїсь нової системи. Знищити існуюче легко, важко збудувати нове.

На тлі такої ситуації адміністрація КП "Київський метрополітен" заявляє, що колектив підприємства – це порядний і кваліфікований персонал, який самовіддано працює для своїх пасажирів і своєю багаторічною працею заслуговує на повагу киян, займає достойне місце серед братніх колективів метрополітенів країн СНД.

У метрополітені діє чітка система обліку всіх доходів, працює система постійного контролю за рівнем збору доходів, за найменші порушення нормативних документів вживаються оперативні заходи. Весь цикл обігу жетонів знаходиться під багатоступеневим контролем.

Шановні пасажири! Не вірте безпідставним припущенням «експертів», які розповсюджуються деякими засобами масової інформації. Ваша підтримка сьогодні так необхідна колективу метрополітену!

Середня оцінка: 4.3 (25 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»