Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Пасажири столичної підземки переходять на безконтактні картки

Моніторинг показав, що упродовж останніх кількох місяців кияни все більше надають перевагу безконтактним карткам.

«Пасажири зрозуміли переваги сучасного та прогресивного засобу оплати проїзду. Адже користування безконтактними картками не тільки зручне, а й заощаджує час у чергах до кас. Так, у порівнянні з початком осені у грудні їхня кількість збільшилася аж на 10%», – зауважив начальник Комерційної служби КП «Київський метрополітен» Максим Мартинюк.

Слід нагадати, що з 9 листопада п’яти пільговим категоріям киян безоплатний проїзд у метрополітені надається виключно на підставі «Картки киянина». Це значно зменшило черги на контрольних перепускних пунктах та навантаження на працівників підземки. Місто планує і надалі активно реалізовувати проекти із впровадження чіткого обліку пільгових категорій населення.

Також триває обговорення можливості введення «нульового» квитка або соціальної картки для загальноукраїнських пільговиків.

Зауважимо, що у касах на станціях «Нивки», «Героїв Дніпра», «Почтова площа», «Театральна» та «Кловська» обслуговуються тільки картки. Продаж жетонів на цих станціях здійснюється виключно в автоматах. Каси станцій «Деміївська» і «Голосіївська» взагалі закриті.

Середня оцінка: 2.8 (26 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»