Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Депутати Київради проінспектували господарство Вагоноремонтного заводу

Сьогодні, 19 січня, депутати Київради разом з керівництвом Київського метрополітену і журналістами проінспектували господарство Вагоноремонтного заводу та оцінили стан рухомого складу.

Присутні, зокрема, оглянули головний виробничий корпус заводу, електромонтажну дільницю, дільницю ремонту колісних пар, механічного обладнання та електричних машин. Також під час інспекції було презентовано фінансові показники підприємства.

«Діяльність метрополітену прозора та відкрита для громадськості і депутатського корпусу Київради, адже найголовніша задача підземки – це надання якісної послуги та безпечне перевезення пасажирів. На жаль, сьогодні підприємство знаходиться у надскладному стані. Ми провели оптимізацію витрат на 174 млн. грн., однак наразі збитковість складає 540 млн. грн. Зрозуміло, що це певною мірою відображається на роботі. Так, на деяких дільницях через брак фінансування на укріплення ґрунтів ми були змушені знизити швидкість руху до 30 км на годину. Крім того, через зношеність рейок та відсутність фінансування на їх своєчасну заміну ще на деяких перегонах швидкість руху обмежена до 40 км на годину. На жаль, пасажири уже відчувають ці незручності», – наголосив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

За словами головного економіста підприємства Максима Демченка, з причин несправності та відсутності коштів на придбання запасних частин і комплектуючих, з інвентарного парку зараз вилучено 72 вагони. Окрім того, у 2015 році завершується строк експлуатації ще 62 вагонів.

Потребують термінової заміни зношені рейки, шпали, стрілочні переводи, необхідне відновлення несучої здатності тунелів, хімічне закріплення ґрунтів. Також необхідно проведення модернізації 27 ескалаторів, які відпрацювали понад 50 років. Таким чином, на ремонт основних засобів необхідно 374 млн. грн., ще 732 млн. грн. – на оновлення виробничо-технічної бази.

«Востаннє тариф на проїзд у метро переглядався ще у 2008 році. За цей час в Україні електроенергія здорожчала на 72%, мінімальна заробітна плата зросла у два рази, індекс інфляції склав близько 190%. Упродовж цього часу у столичному метрополітені відкрито 6 нових станцій, а парк вагонів збільшився на 24%», – сказав Максим Демченко.

Він додав, що загальний обсяг перевезень у 2014 році – 503,9 мільйонів пасажирів, у тому числі 124,3 пільговиків. Кожний четвертий пасажир метрополітену – пільговик. Підприємство отримує компенсацію лише за кожного третього перевезеного пільговика.

Представники депутатського корпусу активно долучилися до обговорення проблем метрополітену. Зокрема, було вирішено створити робочу групу для вивчення можливостей непрофільних надходжень у частині реклами та оренди торгівельних площ.

Середня оцінка: 2.6 (9 голосів )

e-Квиток

Довіряй ЗСУ!

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»